تازه های سایت

18. خرداد 1397 - 14:28
اسرائیل سست تر از تارهای عنکبوت است/قدس پایه و مبدا بیداری جهان اسلام و میراث گرانبهای رهبر کبیر انقلاب است
آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در سخنرانی روز قدس در باشت گفت: روز قدس روز مقاومت در برابر هرآنچه توَهُش است،روز قداست و عز و افتخار است، روز جبران کننده قصور و اشتباهات مسلمینی است که اجازه دادند در کشورشان غده سرطانی پابگیرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛  حجت السلام ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکوم کردن رژیم کودک کش صهیونیسم عنوان کرد: احسنت به شما مردم که به لبیک رهبرتان پاسخ دادید و علیه استکبار راهپیمایی کردید.

 

وی افزود: روز قدس روز مقاومت در برابر هرانچه توَهُش است،روز قداست و عز و افتخار است،روز جبران کننده قصور و اشتباهات مسلمینی است که اجازه دادند در کشورشان غده سرطانی پابگیرد.

 

حجت الاسلام ملک حسینی تصریح کرد: بیت المقدس تنها یک مکان معمولی نیست،مسجد القصی معبد انبیاء،جایی که برای امت اسلامی مقامی مقدس است،مبدا عروج امام مهدی(عج) است.

 

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: فلسطین امروز بخاطر قصور تاریخی برخی مسلمین زیر پای دشمنان لگدمال شده است،نقطه ای با عزت بود،امت اگر بیدار باشند به چنین نکبتی گرفتار نمیشوند.

 

آیت الله ملک حسینی با اشاره به اشتباهات مسلمانان در فلسطین تصریح کرد: روزی برخی ها قسمتی از زمین هارا فروختند ،یهودیان از سراسر دنیا به انجا رفتند و باعث غصب کشورشان در سال ۹۴۸ شد و اعلام مقصدی کفر شد.

 

 

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی افزود: خواب امت اسلام برابر توسعه زیاده خواهی های رژیم کودک کش اسرائیل است،حساب آیین یهود از حساب صهیونیسم جداست.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان دو موضوع انحراف عملی و اعتقادی را باعث از بین رفتن مسلمانان در فلسطین دانست و گفت: شیرازه این دو موضوع دین را متلاشی کرد، پس از انحراف معنایی برای این نمیماند که ،لجاجت،ایستادن در برابر أمتشان باعث شد تعدادی کثیری از انبیاء را میکشتند و به خانه می رفتند.

 

 

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: وقتی انبیاء در برابر دنیای دشمنان ایستادند آنها را به شهادت میرساندند،انحراف اعتقادی در ایین یهود رخ داد و تحریف تورات و کتب مقدس رخ داد،ساختند و در تورات و زبور گذاشتند و چهره آیین یهود را تغییر دادند.

 

 

وی افزود: اسلام ناسخ ابیاد گذشته است،دین های قبل از اسلام ناقص بودند و باید یک دین کامل برای هدایت مردم می آمد.آیین یهود و رژیم صهیونیسم از هم جدا هستند، مردم ما امروز در تیررس اسلحه های صهیونیسم ها نیستید وگرنه باید کشته می شدند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: اگر رهبرمان میفرمایند؛ موضوع فلسطین اول موضوع مهم جهان اسلام است برای این است که مبدا بیداری اسلامی از آینجا اغاز می شود، صهیونیسم هااز کشتار مسلمانان هیچ دریغی نمیکنند،داعش بر تفکر این رژیم پایه گذاری شده است.

 

 

وی با طرح سوالی با عنوان آیا هیچ تیری از داعش به سمت رژیم سهیونیسم و اسرائیل شکیک شده است؟ گفت: حتی زخمی های داعشی در اسرائیل مداوا میشوند که دوباره برگردند و مسلمانان را به شهادت برسانند.

 

آیت االه ملک حسینی تصریح کرد: ما نمیتوانیم ادعای مسلمانی کنیم ولی در مقابل مظلومان فلسطین ساکت بنشینیم ،امروزه بسیاری از اسرائیلی ها علیه یهودیان مقاله و خبر میزنند.امروز عوامل مختلفی باعث می شود ما دشمن را بشناسیم،تفکر دشمن باعث نابودی ما میشود باید در مقابل تفکر انها باستیم،سیاست های درون کاخ سفید را رقم میزنند باید جلوی آنها به ایستیم.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه فراموش نمیکنیم ۸سال جنگ دفاع مقدس را گفت: بیدار ماندیم و مقابل دشمنان ایستادیم،مسلمانان جهان اجازه تکرار فاجعه را به دشمنان نخواهند داد. آموزه های ما چنین دستوری نمیدهد که دشمن را قوی بدانیم،سید حسن نصرالله میفرمایند: بخدا سوگند اسرائیل سست تر از تارهای عنکبوت است.این تفکر قرانی است.

 

 

 زمانی که بیداری در امت اسلامی صورت بپذیرد زلت اسرائیل برای دنیا اعلام می شود،اگر شیعه و اسلام عزت میخواهد و میخواهد این غده سرطانی را از بین ببرد باید مقابله کنند و جلوی انها به ایستند.

 

 

آیت الله ملک حسینی گفت: قدس پایبست و مبدا بیداری جهان اسلام است،مرحبا به رهبر بصیری که فراخواند من و شما را که از مظلومان دنیا دفاع کنیم و مرحبا به شما مردم که به لبیک رهبر پاسخ دادید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران