تازه های سایت

1. خرداد 1399 - 11:41
درگفتگو با امام جمعه باشت مطرح شد:
دولتی به اسم اسرائیل وجود ندارد/دولت آمریکا خود تحت سلطه سرمایه داران یهودی است
هرچه رو به جلو می رویم به زوال رژیم صهنویستی نزدیک می شویم و شاهد هستیم که سرگردانی آنها بیشتر است و این در اعترافات آنها به وضوح دیده می شود، که آرامشی در این رژیم دیده نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز: امام جمعه شهرستان باشت گفت :قریب به 70 سال است که یک رژیم جعلی صیهونیستی سرزمین فلسطین را اشغال کرده است وخودشان هم می دانند  این سرزمین متعلق به فلسطنیان است  وآنها با حمایت مستکبرین از جمله  دولت آمریکا  که خود تحت سلطه سرمایه دارن یهودی  است و آنجا را اشغال کرده اند یک دولت جعلی را در سر زمین های فلسطینی بوجود آورده است .

حجت السلام والمسلمین عبدالرحیم عبودی در ادامه گفت:ما معتقیدیم که دولتی به اسم اسرائئل وجود ندارد بلکه یک رژیم غاصبی است و این سر زمینها متعلق به فلسطین است .و این را یقین بدانند که ظلم پایدار نخواهد بود، وروزی خواهد رسید که  ملت مظلوم فلسطین به سر زمین های خود باز خواهند گشت.

وی بیان کرد: هرچه رو به جلو می رویم به  زوال رژیم صهنویستی  نزدیک می شویم و شاهد هستیم که  سرگردانی آنها بیشتر است و این در اعترافات آنها به وضوح دیده  می شود، که آرامشی در این رژیم دیده نمی شود.

امام جمعه باشت افزود: بنیان گذار انقلاب اسلامی و امام امت ،یک روزی را به نام روز قدس نامگذاری کردند در حقیقت باعث شد که روز قدس هیچوقت فراموش نشودو هرساله  جمهوری اسلامی ایران  محور این یاد آوری است که البته روز قدس جهانی شده است ، و سالهاست که شاهد برگزاری  روز قدس در کشور های اروپایی هستیم و تجمعات و راهپیمایی های در این روز برگزار می شود.

حجت السلام والمسلمین عبدالرحیم عبودی اظهار داشت:ملت اسلامی باید این ضرورت را درک کنند و بدانند اگرکشورهای اسلامی  در کنار هم قرار بگیرند و اتحادی داشته باشند در مسئله فلسطین یک لحظه هم این رژیم غاصب نمی تواند ادامه ظلم خود را داشته باشد وجای تاسف دارد که بعضی از کشورهای که خود را مسلمان می دانند وخود را خادمین الحرمین می دانند متاسفانه با این رژیم غاصب همراهی و همکاری می کنند.

وی گفت:اسرائیل امروز از همه طرف مورد هجمه هست یعنی در واقع جبهه مقاومت  با همه وجود وبا تمام قدرت در مقابل اسرائیل ایستاده است  که می توان به گروهای جهادی خود فلسطین،حزب الله لبنان،سوریه ،عراق،ایران و یمن و بقیه کشورهای مسلمان حامی جبهه مقاومت پای کار هستند.

امام جمعه شهرستان باشت بیان کرد:امسال روز قدس با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور نسبت به سالهای قبل متفاوت تر خواهد بود، چون باوجود ویروس کرونا امکان شرایط راهپیمایی و تجمع وجود ندارد وبرنامه ریزی شده است که با رعایت مسائل بهداشتی  در محل برگزاری نماز جمعه  این روز را گرامی بدارند، یک نکته خاص امسال روز جهانی قدس اینست  که سخنران آن رهبر معظم انقلاب است  که ساعت 12 روز جمعه برگزار خواهد شد و قطعا نکات مهمی را در بر خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران