تازه های سایت

31. مرداد 1401 - 13:14
کنایه های نماینده گچساران و باشت به حسینی، جعفری و تاجگردون/ای کاش همزمان نماینده مجلس بودید!+عکس
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با انتشار نامه ای در فضای مجازی خطاب به نمایندگان ادوار این دو شهرستان در مجلس توصیه ها و کنایه هایی به آن ها داشت.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با انتشار نامه ای در فضای مجازی خطاب به نمایندگان ادوار این دو شهرستان در مجلس توصیه ها و کنایه هایی به آن ها داشت.

متن نامه سید ناصر حسینی پور خطاب به سیدقدرت‌الله حسینی، علی‌مراد جعفری و غلام‌رضا تاجگردون به شرح زیر است:

جنگ‌های نیابتی، طعنه‌ها و کنایه‌های آشکار و پنهان و البته تمام ناشدنی شما نسبت به هم، موجب شد این مرقومه کوتاه را بنگارم.

بنده دانش‌آموز که بودم شما مدیر بودید، زمانی که به جبهه رفتم مدیر بودید، بعد از سال‌ها که از اسارت برگشتم مدیر بودید و الان که پا به میانسالی گذاشته‌ام و فرزندم به سن ازدواج رسیده، هنوز هم روی مدیریت‌ها نزاع دارید.

گچساران امروز هرچه هست، خوب یا بد، حاصل تلاش‌های شما عزیزان در چهار دهه گذشته است.

هر ازچندگاهی که از دعوا با هم خسته می‌شوید، مستقیم یا به صورت نیابتی پیکان حمله را به طرف این بنده حقیر می‌گیرید، که کمتر از یک‌سال از نمایندگی‌ام می‌گذرد، که البته اشکالی ندارد، حلالتان باد.

اما دقت فرمائید که فضای باشت و گچساران بیش از همیشه به آرامش نیاز دارد.

کاش امکانش بود تا شما سه عزیز با هم نماینده مجلس باشید که شاید فضای شهرستان‌های باشت و گچساران بعد از چهار دهه طعم آرامش را بچشد.

نظرات کاربران