تازه های سایت

26. مرداد 1401 - 20:04
مطالبه گری ؛
گلایه اهالی روستای چاه تلخ از عدم ساماندهی گلزار شهدای این روستا/هر کس آمد عکسی گرفت و رفت
اهالی روستای چاه تلخ باشت از عدم ساماندهی گلزار شهدای این روستا گلایه کردند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز ؛اهالی و خانواده شهدای روستای چاه تلخ از بی مهری مسئولین نسبت به ساماندهی گلزار شهدای این روستا انتقاد کردند.

صادقی یکی از اهالی روستای چاه تلخ در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار داشت ؛ما هر چه داریم از برکت خون شهیدان است و اگر آنها نبودند ما هم الان این امنیت و آرامش را نداشتیم،و الان هم آنها شایسته بهترین احترام هستند.

وی کفت؛متاسفانه چند سالی است که ساماندهی گلزار شهدای والامقام چاه تلخ به حال خود رها شده است ،و هر مسئولی که آمد قولی داد و عکسی گرفت و رفت،و ما هنوز چشم انتظار اقدام مسیولین شهرستانی و استانی هستیم.

یکی دیگر از اهالی چاه تلخ در مواجه با خبرنگار این سایت خبری گفت ؛با گذشت چندین دهه از شهادت فرزندانمان و علی رغم پیگیری های زیاد تا کنون شاهد اقدام مؤثری از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستان برای ساماندهی این مکان مقدس انجام نشده است.

این فرد افزود؛از نام گلزار شهدای چاه تلخ فقط در جلسات و روی کاغذ یاد می کنند،اما هنوز وضعیت همان وضعیت قبل است که همین موضوع باعث ناراحتی نه تنها اهالی روستای شده است بلکه هر رهگذری که از این مسیر رد می شود و با این منظره روبرو می شود ،گلایه می کند.

وی یاد آور شد ؛گفتنی است روستای چاه تلخ 4 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است که شهید محمدپور اولین و جوانترین شهید منطقه باشت، شهید عوض پور اولین شهید دانش آموز ، شهید بهیارپور کهنسال ترین شهید منطقه و شهید صادقی جز شهدای چریک بوده اند که با لبیک گویی به فرمان امام خود ، در راه دفاع از آرمان های انقلاب و نظام ، آسمانی شدند.

نظرات کاربران