تازه های سایت

2. فروردين 1394 - 10:13
رابطه نامشروع نگهبان زندان با خلافکار معروف شهر فاش شد/ مادر خیانتکار از پلیس عذرخواهی کرد + تصاویر
یک مامورمتاهل زن زندان کاپبورد آمریکا، به اتهام داشتن چندین رابطه جنسی با یک محکوم به تجاوز جنسی که در همین زندان حبس بود، مجرم شناخته و برای ۴ سال زندانی شد.

به گزارش باشت نیوز، یک نگهبان زن زندان به نام "جیل کوری" با مجرمی به نام "جانگلی گالین" بیشتر از ۱۰ بار در اتاق تجهیزات زندان و در حین انجام وظیفه در حالی که این زندانی خطرناک را از سلولش بیرون می‌آورد، رابطه جنسی برقرار کرد.

این زن، آمریکایی که مادر۲ فرزند است و در آستانه طلاق از همسر خود که پلیسی کار کشته است، به سر می‌برد، زمانی که به او گفته شد به اتهام بیرون آوردن بدون اجازه یک مجرم زندانی از سلولش و داشتن رابطه نامشروع با او برای ۴ سال زندانی خواهد شد، در دادگاه ایالت اورگان آمریکا شیون سر داد.

رابطه نامشروع نگهبان زندان با خلافکار معروف شهر فاش شد/ مادر خیانتکار از پلیس عذرخواهی کرد
 

طبق اعلام رسانه‌ها، زمانی که این زن در دادگاه به خاطر تمام خسارت‌ها و اعمالی که انجام داده بود، عذر خواهی می‌کرد به پهنای صورت و با درماندگی گریه سر می‌داد.

این نگهبان زن با سابقه پلیس به نام "کوری"، خطاب به ماموران پلیس همکار خود در دادگاه گفت: "من همه شما ماموران زندان را، با حرکت دادن بدون فکر و احمقانه یک زندانی در معرض خطر و دردسر قرار دادم. تنها می‌توانم بگویم که متاسفم و از کار خود پشیمان هستم".
 

رابطه نامشروع نگهبان زندان با خلافکار معروف شهر فاش شد/ مادر خیانتکار از پلیس عذرخواهی کرد
 

قاضی "چارلز بایلی" بیان کرد : این زندانی خطرناک زمانی که خانم "کوری" از رابطه زناشویی خود با همسرش پیش او گله و عیب جویی می‌کرد، از موقعیت سوء استفاده کرد. او این زن را احمق فرض کرده و به راحتی فریبش داد.

این زن اتهامات خود شامل سوءرفتار به عنوان یک نگهبان مورد اعتماد و رابطه نامشروع با زندانی را پذیرفت و طبق حکم دادگاه برای ۴ سال و ۲ ماه به زندان خواهد رفت.

این مرد زندانی به نام "گالبان" در سال ۲۰۱۰ به اتهام سرقت مسلحانه و اقدام به تجاوزهای متعدد زنجیره‌ای به زندان فرستاده شده بود.
 

رابطه نامشروع نگهبان زندان با خلافکار معروف شهر فاش شد/ مادر خیانتکار از پلیس عذرخواهی کرد
 

خانم "کوری " اولین نگهبان زن زندان در ایالت اورگان است که به اتهام رابطه جنسی با یک زندانی متهم شده است.

اخیرا نیز نگهبان زن ۳۲ ساله دیگری به نام "برت روبینسون" با همین اتهام مشابه مجرم شناخته شد و او دومین زن مجرم با این اتهام است.

گفتنی است: دادگاه او در ماه آینده برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران