تازه های سایت

4. فروردين 1394 - 8:51
روشی بد بو برای گمراه کردن سگ‌های پلیس
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران از كشف 52 كيلوگرم حشيش در تاير خودروي حمل شده با تريلر که به مواد بد بو براي گمراه کردن سگهاي مواد ياب آغشته شده بود خبر داد.

به گزارش باشت نیوز، به نقل از خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "محمد رضا غياثوند " رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي شرق استان تهران در تشريح اين خبر گفت: در راستاي تشديد مقابله با قاچاقچيان مواد مخدر ، با اقدامات اطلاعاتي گسترده و پيچيده توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر، يک باند بزرگ تهيه و توزيع مواد مخدر مورد شناسايي قرار گرفت.

وي افزود ، ماموران با اطلاع از اينکه اين باند بزرگ قصد انتقال يک محموله سنگين مواد مخدر حشيش از بندرعباس به مقصد تهران را دارند ، بلافاصله اقدام هاي فني و اطلاعاتي خاص در اين زمينه را آغاز و يک گروه مجرب از ماموران عمليات ويژه با مورد کنترل قرار دادن محور هاي مواصلاتي منتهي به استان تهران در محور قديم قم - تهران موفق به شناسايي يک دستگاه خودرو تريلر هوو که حامل مواد مخدر بود شدند.

سرهنگ "غياثوند " ادامه داد ، با تعقيب و مراقبت نامحسوس اين خودرو، در يک عمليات منسجم و هماهنگ در محور ورودي به ورامين خودروي تريلر حامل مواد با راننده و يک نفر سرنشين متوقف و به پليس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران منتقل شد.

اين مقام مسئول تصريح کرد ، ماموران در بازرسي از اين خودرو موفق به کشف جاساز بسيار پيچيده و فني تريلر واقع در تاير چرخ هاي خودروي حمل شده با تريلر شده و از محل جاسازي مقدار 52 کيلو گرم حشيش آغشته به مواد بدبو جهت گمراه کردن سگهاي مواد ياب  کشف و ضبط شد.

بنا بر اين گزارش ، متهمان به همراه مواد مکشوفه جهت سير مراحل قانونق تحويل مراجع قضائي شدند.

نظرات کاربران