تازه های سایت

5. فروردين 1394 - 18:18
جزئیات شناسایی پیکر «شهید دانایی‌فر» از زبان استاندار سیستان و بلوچستان
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیکرشهید دانایی‌فر در خاک پاکستان کشف و از طریق مرز میرجاوه به ایران انتقال داده شد.

به گزارش باشت نیوز، خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌ علی اوسط هاشمی استاندار سیستان‌ و بلوچستان پیش‌از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم ترحیم والده رئیس جمهور در مدرسه عالی شهید مطهری، با اشاره به کشف پیکر شهید دانایی‌فر افسر ربوده شده توسط گروهک جیش الشیطان، گفت: این اقدام گروهک تروریستی به دلیل ضربه‌ای بود که از مردم منطقه خورده بودند.

 
وی ادامه داد: این گروه اکنون زمینه فعالیتی مانند گذشته ندارند، زمینه فعالیت گروهک به صورت کامل خشکیده و میل به توسعه در سطح منطقه و مردم به وضوح قابل مشاهده است و استان در مسیر صیانت از این وضعیت هستند.
 
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کر: ما پیکر شهید دانایی فر را زمانی توانستیم شناسایی کنیم که ضربه سختی را در اسفندماه سال گذشته بر اشرار وارد کردیم و توانستیم تمامی عوامل ترور از سال 86 تا 93 را شناسایی و دستگیر کنیم.
 
وی همچنین تصریح کرد: در این دستگیری‌ها تلفات سختی به اشرار وارد شد و در بین دستگیر شدگان قاتلین شهید دانایی فر نیز وجود داشتند که همان عوامل به قتل شهید اعتراف کردند.
 
اوسط هاشمی افزود: این عوامل مکان دفن شهید را نیز که در کشور پاکستان بوده در اعترافات خود بیان کردند که پس از آن عوامل ما با حضور در این موقعیت پیکر شهید را از مرز میرجاوه وارد کشور کردند و پیکر این شهید توسط خانواده وی از جمله همسر و خواهرش تایید شد.
 
وی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عوامل دستگیر شده از گروه‌های مختلف تروریستی بودند یا خیر گفت: این افراد دستگیر شده از گروه تروریستی جیش‌الشیطان بودند.
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران