تازه های سایت

7. فروردين 1394 - 16:11
امام جمعه موقت باشت:
تمام حقوق ایران در مذاکرات باید به درستی رعایت شود
امام جمعه موقت باشت گفت: ملت ایران در مذاکرات نه باج‌خواهی می‌کند و نه باج می‌دهد و باید تمام حقوق ملت ایران به درستی رعایت شود.

به گزارش باشت نیوز،حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حبیب‌الله بلادی ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان باشت اظهار کرد: یکی از راه‌های رسیدن به تقوای الهی کنترل زبان و حفظ آن است.

 

امام جمعه موقت باشت با نقل حدیثی از امام علی (ع) در این خصوص گفت: زبان انسان ترجمه عقل وی است بنابراین در سنجش میزان عقل و خرد فرد می‌توان به زبان او رجوع کرد.

 

وی با بیان این‌که درستی ایمان در گرو درستی زبان هر فرد است، تصریح کرد: ایمان هیچ بنده‌ای درست نمی‌شود جز آنکه دل او درست شود و دل کسی درست نمی‌شود جز آن‌که زبانش را درست کند بنابراین شیعیان باید در گفتار و رفتار خود مراقب باشند.

 

امام جمعه موقت باشت در بخش دیگری از سخنان خود به عنوان نام‌گذاری سال 94 توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: نام انتخابی سال توسط رهبری قبل از این‌که سیاسی باشد یک پیام اخلاقی است و در همین راستا دولت و ملت باید همزبان و همدل باشند در هر حزب و جناحی که هستند و اگر نقدی صورت می‌گیرد نیز منصفانه و خارج از تخریب باشد.

 

خطیب جمعه این هفته شهرستان باشت به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: نتیجه‌ای که از این مذاکرات تاکنون نیز حاصل شده دشمن‌شناسی و آشکار ساختن هویت آمریکا و دشمنان است،‌بر همین اساس اگر افرادی در درون و یا خارج از کشور بر این موضوع شکی داشته باید تاکنون به یقین رسیده باشند.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بلادی در ادامه تأکید کرد: ملت ایران در مذاکرات نه باج‌خواهی می‌کند و نه باج می‌دهد،باید تمام حقوق ملت به درستی رعایت شود.

 

خطیب جمعه باشت در بخش دیگری از سخنان خود به حمله رژیم آل سعود به مردم انقلابی یمن اشاره کرد و خطاب به دشمنان ملت مسلمان یمن گفت: اگرچه شما شبانه و ناجوانمردانه به مردم بی‌گناه حمله کردید اما طوفان خشم ملت یمن روزانه شما را فرا خواهد گرفت.

 

 

 

منبع: فارس
انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران