تازه های سایت

20. فروردين 1394 - 20:07
واکنش پیرمرد سی سختی به تجاوز پلیس عربستان به دو نوجوان ایرانی
واکنش ها به خبر تجاوز پلیس عربستان به دو نوجوان ایرانی در جده همچنان ادامه دارد .

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، در تازه ترین واکنش به این عمل شنیع پیرمرد کهگیلویه بویراحمدی پس از شنیدن این خبر از رفتن به این سفر انصراف داد و تمامی مدارک اعزام خود برای مشرف شدن به خانه خدا را از بین برد .

"حسنعلی کریمی " پیرمردی که در روستایی دور افتاده از توابع سیسخت زندگی میکند و مدتهاست در نوبت حج و سفر به خانه خدا قرار داشت پس از شنیدن تجاوز پلیس عربستان به دو نوجوان ایرانی ، جلوی اداره حج و زیارت یاسوج اقدام به پاره کردن تمامی مدارک اعزام خود کرد .

این فرد صادقانه می گوید با اجبار فرزندانم به همراه همسرم قصد زیارت به خانه خدا را کردیم و هیچ علاقه ای برای رفتن به این سفر ندارم چون معتقدم چهار طرف خانه من کعبه هایی وجود دارد که دوست دارم پولم را صرف زندگی این بندگان خدا نمایم .

وی تاکید می کند من دوست دارم عمو حسنعلی هم ولایتی هایم باشم نه حاج حسنعلی .

وی در پایان گفت : به دیدار هیچ حاجی نرفته و از این پس نیز نخواهد رفت .

گفتنی است، عمو حسنعلی پس از بازنشستگی از آموزش و پرورش با وجود توان مالی بالا همچنان در روستا زندگی می کند و تا کنون کارهای خیرخواهانه بسیاری انجام داده است که به درخواست ایشان از گفتن آنها معذوریم .

 
 
 
 
منبع: سفیردنا
انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

دمش گرم مرده مرررردد
ای بنازم و ای غیرتت که الان ده حاجی واقعی وابییی
احسنت بر این غیرت, براین بزرگ مرد ایل و عرصه‌ علم دانش که باز هم نقش معلمی خود را به جا آورد و باز هم به همه هموطنان درس عزت و غیرت داد
درود وسپاس به این مردبزرگ که غیرت ایرانی وبخصوص سیسختی خودشونشان داد

نظرات کاربران