تازه های سایت

21. فروردين 1394 - 9:56
کشف خودروهای لوکس متعلق به اشرف در هنگام حفاری+تصاویر
کشف ماشینهای لوکس و قیمتی که مطعلق به خانواده پهلوی بوده در هنگام حفاری در زمین کاخ فیروزه کرج.هنگام حفاری متوجه این پارکینگ در کاخ فیروزه که مطعلق به خواهر شاه بوده شدند,کلیه خودروها متعلق به اشرف بوده و تمامی ماشینها صفرهستند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، کشف ماشینهای لوکس و قیمتی که مطعلق به خانواده پهلوی بوده در هنگام حفاری در زمین کاخ فیروزه کرج که هنگام حفاری متوجه این پارکینگ در کاخ فیروزه که مطعلق به خواهر شاه بوده شدند، کلیه خودروها متعلق به اشرف بوده و تمامی ماشینها صفرهستند.

 

khodro 2 خودروهای همسر شاه در کاخ فیروز

دیدگاه‌ها

با سلام این شایعه بسیار ناشیانه طراحی شده و حتی طراح شایعه به خودش زحمت نداده لینک پایین تصاویر را حذف کنه! به راحتی با مراجعه به لینک : http://www.intuh.net/barnfinds که پایین تصاویر نوشته شده مشخصه که تصاویر مربوط به خودروهای قدیمی است که در سال 2007 در یک انبار متروکه در کشور پرتغال است.ده ها تصویر در لینک بالا موجود است. و حالا واقعیت ماجرا: این ماشین ها متعلق به یک مجموعه دار پرتغالی است که هنوز زنده ست. او از مجموعه اش عکس گرفته و برای یک دلال خودروهای کلاسیک میفرستد … اما بعد از مدت کوتاهی از این تصاویر برای شایعه پراکنی در اینترنت استفاده میشود… متاسفانه خبرگزاری ها و صاحبان سایت هم به راحتی آن را باور کرده و در سایت خود قرار می دهند. باور هر شایعه توهین به شعور ماست.... به کانال شایعات در تلگرام بپیوندید: telegram.me/shayeaat این یک کانال است و گروه نیست... پس از ورود روی گزینه JOIN کلیک کنید.

نظرات کاربران