تازه های سایت

31. فروردين 1394 - 21:18
واتس‌اپ با زبان طراحی متریال آمد + تصاویر
بالاخره واتس‌اپ هم به جمع اپلیکیشن‌هایی با زبان طراحی متریال پیوست و حالا به لطف این طراحی انیمیشن‌های زیباتر و رابط کاربری جذاب‌تر از قبل شده است. برای مشاهده چند اسکرین شات از رابط کاربری نسخه ۲٫۱۲٫۳۴ این برنامه باشید.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، باشگاه خبرنگاران؛ متریال دیزاین زبان طراحی جدید گوگل است که با رنگ و لعاب جدید روی به اپلیکیشن‌های اندرویدی می‌آورد و باعث می‌شود اپلیکیشن‌ها اندرویدی پوست بیندازند و با گرافیکی جالب‌تر اجرا شوند، به لطف طراحی متریال روحی تازه در گرافیک اپلیکیشن‌ها دمیده می‌شود. خود گوگل می‌گوید این زبان طراحی از جوهر و کاغذ الهام گرفته شده که در آن آیکونوگرافی و تایپوگرافی متفاوت هستند و با آیکن‌های گردتر در کنار ابعاد بیشتر، سایه‌های مشخص‌تر و انیمیشن‌های روان‌تر همراه است.

واتس‌اپ با زبان طراحی متریال آمدواتس‌اپ با زبان طراحی متریال آمدواتس‌اپ با زبان طراحی متریال آمد

بیشتر اپلیکیشن‌های کاربردی در حال به‌روز رسانی به این زبان طراحی هستند. واتس اپ هم پوست انداخت و سرانجام به طراحی متریال تزئین شد. حالا به لطف این طراحی انیمیشن‌های زیباتر و رابط کاربری جذاب‌تر شده است. چندی پیش بود که واتس اپ توسط فیسبوک خریداری شده و در ماه‌های اخیر شاهد انتشار خبرهای بسیاری در خصوص ادغام این اپلیکیشن بودیم که نهایتا فیسبوک در نسخه بتای اپلیکیشن خود دکمه "اشتراک‌گذاری با واتس‌اپ" را اضافه کرد.

نظرات کاربران