تازه های سایت

31. فروردين 1394 - 21:20
دانلود کنید: چگونه سریع و سالم چاق شویم؟
آیا می دانید تنها با رعایت چند نکته طلایی می توانید وزن خود را اضافه کنید؟ با استفاده از این راهنما و رعایت نکات مهم و ضروری می توانید به وزن ایده آل خود برسید. همان طور که چاقی به نوعی بیماری محسوب می شود و باعث بروز بیماری های دیگری هم هست لاغری بیش از حد هم بیماری است و این افراد دوست دارند اندام متناسبی داشته باشند در این برنامه انواع روش های چاقی صورت و بدن گردآوری شده است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، باشگاه خبرنگاران؛ همان طور که چاقی به سلامتی آسیب می رساند لاغری زیاد نیز خیری برای سلامتی ندارد. لاغری زمانی رخ می دهد که بدن توده ی عضلانی، مایعات یا چربی های خود را از دست می دهد. شاید بسیاری از ما دلیل لاغری خود را نمی دانیم و راهکاری که برای رفع لاغری وجود دارد را نمی دانیم. لاغری ناگهانی بی اهمیت نیست. اگر فردی ظرف چند ماه چندین کیلو وزن کم کند یعنی حداقل 5 درصد وزن خود را بدون هیچ گونه رژیم و دلیل مشخصی از دست بدهد باید به پزشک مراجعه کند تا وضعیتش مورد بررسی قرار گیرید.

چاق شو
 
رژیم افزایش وزن این نیست که هر چه می خواهیم بخوریم، بلکه باید همیشه تنوع و تعادل را، چه در رژیم افزایش وزن و چه در رژیم کاهش وزن رعایت کنیم. اما از جمله علل احتمالی لاغری می توان مصرف مقادیر ناکافی غذا، فعالیت زیاد مانند ورزش، سوء جذب، مصرف غذاهای ناصحیح، استرس روانی یا احساسی را نام برد. به هر حال افراد لاغر باید از لحاظ پزشکی مورد بررسی قرار گیرند تا در صورت وجود علل پاتولوژیکی ایجاد کننده لاغری درمان های مناسب در این زمینه صورت گیرد. نرم افزار چاق شو یک نرم افزار بسیار عالی برای کسانی است که حس می کنند بسیار لاغر هستند و نیاز به چاق شدن به صورت اصولی و سالم هستند توصیه می شود. در این نرم افزار تمامی راهکارها و توضیحات مفید در اختیار افراد قرار می دهد که شخص هم به دلیل لاغری خود پی می برد و هم اینکه چگونه می تواند به وزن ایده آل خود باز گردد یا اینکه به وزن ایده آل خود برسد. اگر تمایل دارید که وزن خود را افزایش دهید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از دست ندهید و هم اکنون آن را از دانلود کنید.
 
 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید
 
 چاق شو چاق شو چاق شو
 
 
 • دانلود و مشخصات فایل
دانلود

 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • حجم: 814.35 کیلوبایت
 • نسخه: 1.1
 • اجرا در: اندروید 2 و بالاتر
 • امتیاز: 

 

نظرات کاربران