تازه های سایت

22. ارديبهشت 1394 - 16:20
رئیس و اعضای جمعیت هلال احمر با امام جمعه باشت دیدار کردند
رئیس و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان باشت با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سید مهدی محمدی با اشاره به اینکه هلال‌احمر یکی از مهم‌ترین نهادهای خدمت‌رسان در جامعه است، اظهار کرد: اگر چه نهادهای بسیاری در جامعه در راستای رفاه عمومی وجود دارد و خدمات بسیار ارزنده‌ای همواره از سوی این نهادها به آحاد مردم داده می‌شود اما جمعیت هلال‌احمر به عنوان یکی از نهادهای خدمات‌رسانی است که با تمامی مردم جامعه در ارتباط بوده و خدماتش به صورت گسترده‌ای مردم را فرا می‌گیرد.

 

وی با تأکید بر اینکه این نهاد مردمی بوده یادآور شد: این نهاد مردمی تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا به بهترین شکل ممکن و با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند به مردم خدمت‌دهی کنند.

 

مسئول جمعیت هلال‌احمر شهرستان باشت در خصوص تعداد نیروهای آموزش داده شده توسط هلال‌احمر باشت در طی یک سال گذشته تصریح کرد: در یک سال گذشته قریب به 200 نفر امدادگر خانم و 150 امدادگر آقا در این نهاد مورد آموزش قرار گرفته است و هم‌اکنون بالغ بر 25 عضو از این امدادگران به صورت فعال با جمعیت هلال‌احمر شهرستان همکاری دارند.

 

محمدی ضمن اشاره به مشکلات متعدد جمعیت هلال‌احمر باشت یادآور شد: نبود نیروی کافی از مهمترین مشکلات این نهاد است که امیدواریم در سال‌جاری این مسئله تا حد زیادی مرتفع شود.

 

نظرات کاربران