تازه های سایت

26. ارديبهشت 1394 - 12:47
به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،
کنگره بین المللی خون، بیمارهای ها وکاربردهای بالینی آن 60 انجمن و بیناد علمی خارجی و داخلی عصرامروز(24 اردیبهشت) در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد با ارایه مقالات بصورت پوستر و سخنرانی پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، دبیر کنگره بین المللی خون یاسوج در آیین اختتامیه این همایش گفت: این کنگره بین المللی چهار روزه با شرکت 15 کشور از آسیا، اروپا و اندیشمندانی از این کشورها با ارایه گزارشهای مختلف در مورد بیماری های خونی به پایان رسید.

 

دکتر بهروز یزدانپناه افزود: در این کنگره 82 سخنرانی ویژه، 65 مقاله در قالب سخنرانی و 218 مقاله در قالب پوستر از سوی شرکت کنندگان ارایه شد.

 

کنگره بین المللی خون، بیماری ها و کاربرد بالینی از 21 اردیبهشت درقالب 10 شاخص در سالن شهید کنعانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد.

 

کم خونی ها، بیماری های انعقاد و خونریزی دهنده ها، طب انتقال خون، سلول های بنیادی، پیوند ، پاراکلینیک و تشخیص از مهمترین محورهای این کنگره بین المللی بوده است.

 

لوکمیا و آنکولوژی درمان، مراقبت و کیفیت زندگی بیماران خونی،اکتشافات دارویی در بیماری‏های خونی و اخلاق ، قوانین و حقوق بیمار در خونشناسی از دیگر محورهای مهم این کنگره جهانی بود.

 

برگزاری کنگره خون دریاسوج فرصتی برای ارایه آخرین یافته های علمی در زمینه بیماری های خونی، سرطان و پیشرفت های علمی وتبادل نظر متخصصان داخلی و خارجی دراین حوزه شد.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام

نظرات کاربران