تازه های سایت

2. خرداد 1394 - 22:24
جواب تاجگردون را به موقع خواهم داد
فولادی‌وندا: وقتی من به تهران وصل بودم تو دانش آموز بودی
در جواب آن عزیزی که گفته من به تهران وصل نیستم، زمانی که من به تهران وصل بودم ایشان در گچساران دانش آموز بودند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، کاندیدای سابق مجلس شورای اسلامی گچساران در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام خجسته روز پاسدار و جانباز و آزادی سازی خرمشهر و اعیاد شعبانیه به مردم شریف و انقلابی و ولایت مدار استان و شهرستان گچساران و باشت اظهار داشت: دردوره قبل بنده بیش از ۱۹ هزار رای پاک که آرای اقوام و ایلات مختلف در شهرستانهای گچساران و باشت بود را کسب کردم.

علی فولادی وندا با اشاره به اینکه به هیچ عنوان با پرچم و نیت قوم گرایی وارد صحنه انتخابات نخواهم شد و کاملا مخالف این افکار پوسیده هستم و اعتقاد دارم یکی از عواملی که مانع رشد و پیشرفت و همچنین محرومیت شدید شهرستانهای گچساران و باشت شده است دامن زدن به مسائل قوی و قبیله‌ای است افزود: من بعد از انقلاب عضو اصلی حزب جمهوری شهرستان بودم و تابع محض و سرباز ولایت هستم و اکنون افتخار می‌کنم که یک اصولگرا هستم.

مدیرعامل تاسیات دریایی نفت کیش در مورد جدا شدن تعدادی از طرفداران خود در ایل قشقایی بیان کرد: مردم منطقه کاملا به مسایل روز و مشکلات آن آشنا هستند و تعدادی اندکی هم خود را به عنوان بزرگان ایل قشقایی معرفی می‌کنند و از ما گلایه‌مند هستند با نزدیک شدن انتخابات قطعا به ما خواهند پیوست در ادوار گذشته هم جنین کدورتهای بوده است که به سادگی بر طرف شده است یقین بدانید دل این عزیزان با ماست.

 

فولادی در پایان گفت: من برای حضور در انتخابات منتظر جواب براداران اصولگرا هستم هر چند که بزرگان و چهره‌های سیاسی تاثیر گذار منطقه، فرهنگیان، دانشجویان، کسبه و بازار، صنعت نفت، و اقشار مختلف مردم گچساران و باشت خواستار حضور حقیر در انتخابات مجلس شورای اسلامی شده‌اند.

 

وی ادامه داد: احساس می‌کنم اگر در این زمان بخواهم جواب دهم خودم را کوچک می‌کنم، فعلا تنها جمله‌ای که در جواب آن عزیزی که در جائی گفته من به تهران وصل نیستم عرض کنم، زمانی که من به تهران وصل بودم ایشان در گچساران دانش آموز بودند.

 

فولادی در پاسخ به این سوال که اگر وحدت اصولگرا‌های شهرستان‌های گچساران و باشت روی وی شکل نگیرد آیا تابع تصمیم اصولگرا‌ها خواهد بود یا خیر؟ اظهار داشت: گزینه مقبولی باشد تابع تصمیم تشکیلات اصولگرا هستم.

 

وی ادمه داد: هیچ کس حق ندارد بگوید باشت مال من است، یا بویراحمد گرمسیر متعلق به من است، من به این افراد یادآوری می‌کنم همه گچساران و باشت متعلق به همه است.

 

IMG_8696

IMG_8686 IMG_8687

 

 

 

 

منبع: کبنا نیوز

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

هرکه باشه باشه ولی .... عوام فریب و دو رو نباشه
راست میگه بنده خدا! چون این آقا همسن پدر تاجگردونه.

نظرات کاربران