تازه های سایت

17. خرداد 1394 - 17:09
انتخاب هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس/جلوس مجدد تاجگردون بر مسند ریاست این کمیسیون
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رئیسه کمیسیون متبوعش، از اعتماد مجدد اعضای این کمیسیون به غلامرضا تاجگردون برای ریاست خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری دستور کار امروز یک شنبه(17 خرداد) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، از برگزاری انتخابات هیات رئیسه این کمیسیون خبر داد.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نتیجه انتخابات هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، افزود: غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران برای سال دوم در مجلس نهم به عنوان رئیس برگزیده شد.

وی ادامه داد: آقایان علی محمد احمدی و هادی قوامی به عنوان نواب رئیس در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس انتخاب شدند.

جعفرزاده ایمن آبادی افزود: با رای مثبت نمایندگان غلامرضا کاتب برای بار دیگر به عنوان سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برگزیده شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: آقایان عیسی امامی و محمد سقایی به عنوان دبیران این کمیسیون انتخاب شدند.

 

تاج گردون  در جلسه امروز از ۲۹ رای ۲۶ رای را به خود اختصاص داد این در حالی است که وی سال گذشته تنها با ۱۳ رای و یک رای بیشتر در رقابت با رقیبش ” مصباحی مقدم ” به این مهم دست یافته بود .

 

پایان پیام

دیدگاه‌ها

مرد بزرگ ايران حاج غلام جونم از طرف صدي
تبریک به مردم و ایشان
شايستگى ولياقت و توانمدي ايشان در حد رياست مجلس است اينجانب به نمايندگي طايفه بزرگ باميشيخي اين انتخاب شايسته را خدمت ايشان ومردم گچساران وباشت شادباش ميگويم

نظرات کاربران