تازه های سایت

24. خرداد 1394 - 16:54
فرماندار باشت خبر داد:
124 پروژه بزرگ و کوچک در دولت یازدهم در باشت اجرا شد
فرماندار باشت گفت: 124 پروژه بزرگ و کوچک در مناطق محروم این شهرستان در دولت تدبیر و امید اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سید موسی حسینی افزود: اجرای این پروژه ها موجب ایجاد امنیت پایدار و امیدواری و نشاط در بین مردم این منطقه شد.

 

وی بیان کرد: پروژه آبرسانی به 17 روستای باشت با اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال، روکش آسفالت راه خان احمد با چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار، گازرسانی به روستاها آبدهگاه، مله برفی، امام ضامن، لیراب، بهره عنا، چاه تلخ با اعتباری بیش از 54 میلیارد ریال، احداث جاده بین مزارع، سنگ فرش معابر شهر باشت،آسفالت پل بریم به بوستان بطول هشت کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال و بهسازی جاده ورودی باشت با 16 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از مهمترین این پروژه ها است.

 

حسینی پروژه روشنایی باشت به بوستان با 9 میلیارد و 210 میلیون ریال اعتبار، پروژه کمربندی شهر باشت (بلوار 45 متری) ، اجرای روشنایی معابر 27 روستای باشت، ساخت کلینیک تخصصی با اعتباری بیش از چهار میلیارد و 500 میلیون ریال، احداث سه خانه بهداشت،اجرای 12زمین چمن ورزشی، تجهیز و نوسازی خانه های بهداشت ، اورژانس بین راهی باشت به چرام از دیگر پروژه های اجرایی در دولت تدبیر و امید است.

فرماندار باشت گفت: 53میلیارد و 291 میلیون ریال اعتبار سال گذشته از محل اعتبارات استانی به طرح هایی عمرانی این شهرستان اختصاص یافت که تمامی این اعتبارات جذب شد.

 

وی تصریح کرد: این میزان اعتبار به اجرای 127 طرح از محل استانی، 14 پروژه از محل ماده 10 تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران و 14 طرح از محل ماده 180 اختصاص یافت.

 

فرماندار باشت ابراز کرد: کارهای زیادی در روستاها و مناطق دور افتاده این شهرستان انجام شد و دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته باشت دارد.

 

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران