تازه های سایت

30. خرداد 1394 - 18:10
عملیات ساماندهی گلزار شهدای امامزاده محمود (ع) آغاز شد+تصاویر
عملیات ساماندهی گلزار شهدای سه روستای گروس، برغون و منصورآباد در جوار امامزاده محمود (ع) از توابع بخش مرکزی شهرستان باشت آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، مسعود شیرزاده رئیس بنیاد مسکن شهرستان باشت در حاشیه بازدید از عملیات ساماندهی این گلزار شهدا گفت: ساماندهی گلزار شهدا وظیفه کوچکی در قبال عظمت کار شهداست.

 

وی با بیان اینکه، شهدا به ما عزت و افتخار آفریدند و سربلندی ما در این دنیا به برکت خون پاک شهداست، افزود: ساماندهی دو قبر شهید و 5 نفر از والدین و منصوبین آن عزیزان به عهده این نهاد مقدس گذاشته شده که هم اکنون شاهد اجرای شناژ کف و عَلم کردن ستون های طرح مسقف کردن این 7 مزار می باشیم.

 

شیرزاده با اشاره به اینکه 25 درصد از اعتبار این پروژه به مبلغ 160 میلیون ریال تخصیص داده شده است، بیان داشت: این پروژه با زیربنای 80 مترمربع هم اکنون در حال اجراست که امدواریم در مدت زمان کوتاهی شاهد ساماندهی این گلزار شهدا باشیم.

 

 

دیدگاه‌ها

باسلام....شهدای عزیز گردنه همه ما حق دارند ولذا هرکاری ما برای آنها انجام دهیم برای رشد وشکوفایی خود وشهرمان در این جهت انجام داده ایم..توجه به شهداء یعنی توجه به تمام خوبی ها

نظرات کاربران