تازه های سایت

1. تير 1394 - 8:41
هدف این آقایان بعد از تحریف اندیشه های امام حمله به ارزشهای شهداست
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی نسبت به اهانت روزنامه آرمان امروز به شهدای غواص واکنش نشان داد و گفت:هدف این آقایان بعد از تحریف اندیشه های امام حمله به ارزش ها و آرمان های شهداست .

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، ستار هدایتخواه صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس با انتقاد از اقدام بی شرمانه روزنامه آرمان  امروز وابسته به جریان اصلاحات در توهین به شهدای غواص اظهار کرد: جریان های فکری وابسته به اصلاح طلبان و جریان غرب گرا از دیر باز به دنبال لطمه وارد کردن و کم رنگ نشان دادن روحیه شهادت در جامعه بوده و هستند.

 

هدف این آقایان بعد از تحریف اندیشه های امام حمله به ارزش های شهداست

 

وی با بیان اینکه گروه اصلاح طلبان تندرو به دنبال از بین بردن روحیه شهادت طلبی در جامعه هستند،ابراز کرد: هدف برخی روزنامه های زنجیره ای بعد از تحریف اندیشه های امام مبارزه با حمله به ارزشها و ارمان های شهدا در جامعه است.

 

 

روحیه شهادت طلبی از ارکان جهان تشییع است

 

نماینده پیشن مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی روحیه شهادت طلبی را یکی از ارکان مهم دولت های اسلامی دانست و افزود: وجود روحیه شهادت طلبی امروز باعث شده تا ملت های مسلمان در برابر جریان های استکباری ایستادگی کنند.

 

هدایت خواه با بیان اینکه  برخی از روشنفکران جریان های تندروی اصلاح طلب به دنبال از بین بردن روحیه شهادت طلبی در بین آحاد جامعه بویژه جوانان هستند، تصریح کرد: امروز اهداف توسعه طلبانه استکبار با وجود روحیه شهادت طلبی جوانان مسلمان شکست خورده و غرب با همدستی برخی جریان های داخلی وابسته به جریان غرب گرا به دنبال از بین بردن این اصل مهم در نظام های اسلامی است.

 

جوامع غربی روحیه شهادت طلبی را مهمترین عنصر قدرت جوامع اسلامی می داند

 

وی در ادامه به تفکرات لیبرال دموکرات فوکویاما از نظریه پردازان آمریکایی در مورد قدرت جهان تشییع درمنطقه اشاره کرد و گفت: خود غرب امروز می داند که قدرت جهان تشییع وبویژه ایران اسلامی وابسته به سه اصل ولایت، روحیه شهادت طلبی و انتظار است و در صدد از بین بردن این سه اصل مهم در جهان تشییع است.

 

نماینده پیشین شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:غرب به صراحت می گوید که اگر می خواهیم جهان تشییع را شکست دهیم باید روحیه شهادت طلبی را در بین جوانان این جوامع کم رنگ جلوه دهیم و آن را به روحیه رفاه طلبی تبدیل کنیم.

 

جریان کم رنگ کردن روحیه شهادت طلبی از زمان اصلاحات مطرح شد

 

هدایتخواه حرکت هنجار شکنانه و بی شرمانه روزنامه آرمان امروز را گامی در راستای اهداف غرب برای کم رنگ نشان دادن روحیه شهادت طلبی در جامعه دانست و افزود: جریان بی ارزش نشان دادن روحیه شهادت طلبی از دوران اصلاحات شروع شد و در آن زمان دبیر حزب مشارکت گفته بود که منطق شهادت منطق کوری است و جوانان دیروز می خواستند بمیرند ولی جوانان امروز می خواهند زندگی کنند.

 

وی با بیان اینکه این منطق لیبرالیسمی بیانگر ازبین بردن روحیه شهادت طلبی در جامعه را نشان می دهد، ابراز کرد: همه این قضایا که در دو سال اخیر بیشتر از گذشته رونق گرفته ، از یک منطق بی اعتقادی به ارزش ها از سوی این گروه برای کم رنگ جلوه دادن روحیه شهادت طلبی در بین آحاد جامعه را نشان می دهد.

 

جریان سکولار ضد استقامت و شهادت طلبی در حال گسترش است

 

وی با بیان اینکه حتی این منطق کور کورانه در زمان دوران سازندگی خود آقای هاشمی هم وجود داشت، گفت:در دوره جدید اعتدال جریان سکولار ضد استقامت و شهادت طلبی به واسطه برخی از این آقایان در جامعه جان گرفته و هر روز شاهد رسیدن صداهای نظیر دست دوستی دادن با کدخدای جهانی و ذلیل نشان دادن ایران در برابر زیاده خواهی غرب هستیم.

 

سناریوی حمله به فرهنگ های غنی نقشه جدید اپوزیسون است

 

هدایتخواه با بیان اینکه نقشه امروز این گروه با سناریوی حمله به فرهنگ غنی شهادت شروع شده است،گفت: امروز حتی این گروه تشییع پر شکوه و حضور با بصیرت ملت ایران در این روز تاریخی را به گروه و حزبی خاص گره می زنند.

 

عضو جبهه پایداری در استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد:حضور میلیونی مردم در تشییع باشکوه شهدای غواص پیام روشنی را به مسئولان رساند که اگر آنها به این پیام فکر کنندخواهند فهمید که مردم هنوز دوستدار ارزش ها و اندیشه های انقلاب هستند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند حضور شهداء نیاز ملت بود.

 

وی پیام حضور مردم در این تشییع را استقامت و پایداری مردم  ایران اسلامی برحفظ ارزش ها دربرابر زیاده خواهی های غرب دانست و گفت:حضور مردم در این تشییع باشکوه نشانگر این بود که نباید  برخی از مسئولان بلند پایه همه مشکلات جامعه را به تحریم گره بزنند و هر روز ملت با افتخار ایران را در برابر غرب ذلیل نشان دهند.

 

هدایت خواه خاطر نشان کرد: حضور مردم در تشییع باشکوه 175 شهید غواص تمامی رشته و سیاست های این آقایان را پنبه کرد و به آنان فهماند که مردم ایران اسلامی اهل سازش با استکبار نیستند.

 

وقتی صدای کوبنده ملت را شنیدند دست به تخریب شهدای غواص زدند

 

نماینده پیشین مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی حضور معنوی مردم در تشییع شهدا غواص را آب سردی بر پیکر روشنفکران خوشبین به غرب دانست و گفت: این آقایان وقتی صدای کوبنده ملت را برای دفاع از ارزشها را شنیدند با خشم و عصابیت دست به تخریب و اقدامات بی شرمانه علیه شهدای غواص زدند.

 

هدایت خواه این اقدام زشت و ناپسند از سوی روزنامه وابسته به خاندان هاشمی را بسیار تأسفبار دانست و افزود: مراجع قانونی از جمله قوه قضاییه باید با جدیدیت تمام با مسببان این اقدام بی شرمانه برخورد کنند.

 

امیدی به وزارت ارشاد برای مقابله با اینگونه اهانت ها نیست

 

وی با بیان اینکه خواسته مردم برخورد شدید با مسببان این روزنامه خاطی است، گفت: به وزارت ارشاد برای مقابله با مسببان این نشریه امیدی نیست و قوه قضاییه باید در برابر این بی حرمتی که جهان تشییع را داغدار کرده است برخورد قانونی و سریع بکند.

 

نماینده پیشین شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی روحیه شهادت طلبی را از ارکان های بزرگ جهان تشییع دانست و گفت: امروز برخی با سیاسی جلوه دادن این موضوع در صدد قدم نهادن در جای پای دشمنان برای رسیدن به مقصود شوم خود هستند.

 

اگر کوتاه بیاییم دوباره ادامه خواهند داد

 

هدایت خواه با بیان اینکه اگر امروز بخواهیم در برابر هجمه حمله به شهدا کوتاه بیاییم این حرکات دوباره ادامه پیدا خواهد کرد گفت:مبنای فکری این جریان، اعتقادی به شهادت طلبی ندارد.

 

برخورد دو پهلوی وزارت ارشاد نشان از همسویی با این گروه را نشان می دهد

 

وی با انتقاد از وزارت ارشاد دولت یازهم برای برخورد سلیقه با برخی از خبرنگاران و رسانه های ،تصریح کرد:وزارت ارشاد خودش مبانی این گروه تندرو را قبول دارد وآن را پیگیری می کند ودربرابر این یاوه گویان حمله به شهدای غواص هیچ گونه اقدامی نمی کند.

 

نظرات کاربران