تازه های سایت

10. تير 1394 - 13:02
حكومت اسلام را با قدرت نگه داريد
شهيد سيف الله علي پور در بخشي از وصيت نامه خود تاكيد مي كند:حكومت اسلام را با قدرت نگه داريدتا دست ابرقدرتهاى شرق و غرب بر سر ملت ايران كوتاه شود .

شهيد سيف الله علي پور متولد منطقه تل زالي  واقع درشهرستان بويراحمد مي باشد.اين شهيد بزرگوار در سال 1341 در خانواده اي عشايری متولد شد.از قول پدرش كلام شهيد مسجد سيد الشهدا ودرسش قرآن بود.جواني كم سن و سال مودب و متين بودو اخلاق اسلامي را هميشه رعايت مي كرد ، كشاورزي  و مدرسه رابا هم داشت.

 

در بخشي از وصيت نامه آن شهيد بزرگوار مي خوانيم:

 

درود وسلام به خداوند مهربان كه اين همه  نعمت و قدرت  به ما داده است. در اين دنيا فقط به اوايمان آورديم.  امام حسين(ع) بادادن خون گرانبهايش  روز به روز زنده تر مي شود.

 

رهبرعزيز وعاليقدر ما كه  اسلام را  به مردم دنيا نشان داه است و ملت عزيز ايران از جنگ نمى هراسند.

 

اين ملت است كه با خدا پيمان بسته است و آن را هيچوقت فراموش نخواهند كرد و تمام كشورهاى ابرقدرت را به لرزه درآورده است.  هيچ قدرتى نمى تواند به اسلام لطمه اي بزند،  مانند حمله ابرهه  به خانه خدا با  اسلحه ها مدرن كه مى خواست خانه خدا را نابود كندوخداوند در آن سرزمين نابودشان كرد. ما اكنون  با صدام و صداميان مي جنگيم،و تنهاسلاح ما ايمان به خدا است.

 

و سلام بر دوستان عزيزم دانش آموزان و دبيران هرناراحتى ازمن ديده ايد  ببخشيد.و سلام به جوانان حزب اللهى ،  پایداری كنيد، ستون پنجم آمريكائى را افشاء كنيد و ريشه آنها رابخشكانيد  و اين حكومت اسلام را با قدرت نگه داريدتا دست  ابرقدرتهاى شرق و غرب بر سر ملت  ايران كوتاه شود.

 

و سلام بر پدر و مادر عزيزم سلام عرض كنم كه براى من گريه نكنيد و براى حسين(ع) گريه كنيد كه ما فدائيان حسين و سرباز او هستيم و پدر و مادر عزيزم  مي دانم حق بر گردنم داريد من را ببخشيد انشاءالله راه كربلا به همين زودى ا بازمي شودبه زيارت امام حسين برويد و من اگر شهيد شدم در گلستان شهداء خاكم كنيد.

 

والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته

خدايا خدايا تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار

انتهاي پيام//ف/200/س

 
 

نظرات کاربران