تازه های سایت

21. تير 1394 - 9:15
یک کهگیلویه و بویراحمدی استاندار فارس شد
وی از نیروهای نزدیک به دکتر غلامرضا تاجگردون نائب رئیس اول رئیس کمسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی می باشد و از سوابق وی می توان به معاونت استانداری های خوزستان، سمنان و کهگیلویه و بویر احمد و همچنین معاونت وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، طی حکمی از سوی وزیر کشور محمدعلی افشانی رسماً به عنوان استاندار استان فارس منصوب شد.

مهندس افشانی معاونت استانداری خوزستان، سمنان وکهگیلویه و بویر احمد و ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور را در کارنامه ی مدیریتی خود دارد.

 

به گفته یک منبع آگاه، پس از گذشت ۲ هفته از استعفای محمد احمدی و سرپرستی خلیل رضائیان، نماینده جدید ارشد دولت اعتدال در فارس امروز معرفی می شود.

 

سید محمدعلی افشانی اهل استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش ایران در دولت اصلاحات و معاون عمرانی اسبق استانداری خوزستان به عنوان استاندار جدید فارس منصوب شده است.

 

افشانی همچنین در هشتم خردادماه سال ۸۴ نشان دولتی «درجه دوم سازندگی‌» از دستان رئیس دولت اصلاحات گرفت. او در سال ۹۲ اخیرا استانداری خوزستان بود اما مقتدایی استاندار خوزستان شد.
گفتنی است طی روزهای گذشته درمورد گزینه جایگزین استاندار مستعفی، گمانه زنی های زیادی می شد و اسامی از قبیل مهندس تبادار، رضائیان، کریمی و حق شناس در رسانه ها و محافل سیاسی فارس بر سر زبان ها بود.

 

وی از نیروهای نزدیک به دکتر غلامرضا تاجگردون نائب رئیس اول رئیس کمسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی می باشد.

 

 

 

منبع: شیرازه

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

ضمن تبريك به اقاي افشاني و دردو خدا بر دكتر تاجگردون كه هميشه حامي و پشت سر نيروهاي كهگلويه و بويراحمد هست از خداوند سلامتي و تندرستي برايش ارزومنديم

نظرات کاربران