تازه های سایت

3. مرداد 1394 - 8:58
پیشرفت 50 درصدی فاز دوم انتقال گاز به آبدگاه باشت
رئیس شرکت گاز گچساران گفت: فاز دوم پروژه خط انتقال گازرسانی به روستای آبدگاه باشت با پیشرفت 50 درصدی در حال تکمیل است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، ناصر دلفریان امروز در گفت‌‌وگو با فارس با بیان اینکه شرکت گاز گچساران در راستای ارائه خدمات گازرسانی به شهرستان‌های گچساران و باشت اقدامات قابل ملاحظه‌ای انجام داده است، اظهار کرد: شرکت گاز گچساران طی سال گذشته و امسال پروژه‌های مهمی در امر گازرسانی انجام داده و اکنون نیز در دست اجرا دارد.

 

وی افزود: از جمله پروژه‌های مهم امسال در امر گازرسانی شبکه‌گذاری داخلی گاز روستاهای اسپر و پوراز به طول هفت کیلومتر است.

 

رئیس شرکت گاز گچساران تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای این پروژه، افزون بر یک میلیارد و 850 میلیون ریال بوده و این پروژه در حال حاضر پیشرفتی 104 درصدی داشته و به پایان رسیده است.

 

دلفریان از اجرای فاز دوم گازرسانی به روستای آبدگاه از توابع باشت خبر داد و گفت: این پروژه به طول 27 کیلومتر در حال اجرا بوده و اعتباری افزون بر 10 میلیارد و 100 میلیون ریال نیز برای تکمیل نیاز دارد.

 

وی پیشرفت فیزیکی فاز دوم انتقال گاز به روستای آبدگاه از توایع باشت را 50 درصد و حجم انشعاب در این پروژه را 13/4 عنوان کرد.

دلفریان یادآور شد که این پروژه از 12 مهرماه سال گذشته آغاز شده است.

 

رئیس شرکت گاز گچساران از آغاز خط انتقال گازرسانی به روستاهای مارین و رودبال از توابع گچساران خبر داد و افزود: این خط انتقال با طول 12 کیلومتر در حال اجرا بوده که در حال حاضر پیشرفت چهار درصدی دارد.

 

دلفریان بیان کرد: اعتبار مورد نیاز این پروژه افزون بر 7 میلیارد و 670 میلیون ریال است.

وی در پایان از اجرای پروژه خط انتقال گازرسانی به روستاهای انجیرسیاه، آب توت و آبچیرک خبر داد و گفت: این پروژه به طول 26 کیلومتر پیش‌بینی شده و پیمانکار آن نیز در حال تجهیز کارگاه است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران