تازه های سایت

4. مرداد 1394 - 9:11
فرماندار بویراحمد با تهدید به استعفا معاون خود را تغییر داد
آقای فرماندار به استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد یا من استعفا می‌دهم یا معاون من باید تغییر کند و نهایت این اتفاق افتاد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، طی حکمی از سوی هوشنگ‌یاری پور فرماندار بویراحمد، شاهرخ کناری از فرمانداری بویراحمد رفت و فرجی‌زاده جایگزین وی در سمت معاون فرماندار شد.

اختلافی با فرماندار بویراحمد نداشتم/ تنها چیزی که یاری‌پور را عذاب می‌داد چیزی بود که بیرون می‌گفتند

بنابر این گزارش، اختلافات کناری و یاری‌پور فرماندار بویراحمد به ماه‌های اخیر بر می‌گردد در آن زمان هم نیز زمزمه‌های مبنی بر اختلاف این دو وجود داشت، در برخی از محافل گفته می‌شد که یاری‌پور تصمیم جدی مبنی بر تغییر معاونش را داد.

شاهرخ کناری معاون فعلی بویراحمد در گفت‎وگو با کبنانیوز، اظهار کرد: بنده هیچ اختلافی با آقای فرماندار ندارم و نداشته‌ام.

کناری ادامه داد: متأسفانه برخی در بیرون از فرمانداری و حتی برخی کارمندانی عامدانه بیان می‌کردند که آقای کناری فرماندار بویراحمد است نه آقای«یاری‌پور» و همین مسئله سبب شد تا فرماندار بویراحمد نسبت به این مسئله حساسیت پیدا کنند.

معاون فعلی بویراحمد اضافه کرد: آقای فرماندار به استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد یا من استعفا می‌دهم یا معاون من باید تغییر کند و نهایت این اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: من به لحاظ عملکردی، تحصیلات، سابقه‌کاری و سازمانی هیچ‌گونه ایرادی نداشتم و تنها مسئله‌ای که فرماندار را عذاب می‌داد این بود که بیرون از فرمانداری همه اذعان می‌کردند که فرماندار بویراحمد «آقای کناری» است.

پادرمیانی فتاح محمدی بی نتیجه بود

بنا بر این گزارش، پادرمیانی فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد حتی نتوانست یاری‌پور را قانع کند تا از این تصمیمش منصرف شود، در نهایت بعد از سه بار پافشاری هوشنگ یاری‌پور فرماندار بویراحمد و تهدید او به استعفا، استانداری کهگیلویه و بویراحمد با رفتن شاهرخ کناری بیرون رفت.

کناری معاون کمیته فناوری ستاد انتخاباتی حسن روحانی رئیس جمهور ایران بود. وی ریاست کمیته اجرائی انتخابات مجلس هشتم را بر عهده داشت. او ضمن فعالیت زیاد در مناصب مختلف در استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری بویراحمد، استاد و مدرس نمونه دانشگاه نیز شد.

بنابر این گزارش، کرامت فرجی‌زاده کارشناس دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد جایگزین شاهرخ کناری به عنوان معاون فرماندار بویراحمد شد.

مراسم تودیع و معارفه امروز ساعت ۱۱ صبح در محل فرمانداری بویراحمد برگزار می‌شود.

منبع: کبنانیوز

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

وقتی دام پزشک فرماندار بشه همینه دیگه خداوکیلی عملکرد دکتر کناری عالی بود

نظرات کاربران