تازه های سایت

10. مرداد 1394 - 7:36
در یک تعقیب و گریز/
مرد کهنه‌کار منابع طبیعی بویراحمد جان باخت
مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئول حفاظت منابع طبیعی شهرستان بویراحمد بر اثر حادثه و در حین انجام مأموریت جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئول حفاظت منابع طبیعی شهرستان بویراحمد بر اثر حادثه و در حین انجام مأموریت جان خود را از دست داد.

عزت‌الله بهشتی‌فر دقایقی پیش اظهار کرد: امروز گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی در منطقه مهریان یاسوج داشتیم که همه نیروهای منابع طبیعی شهرستان بویراحمد و استان برای خاموش کردن آن در محل حضور داشتند.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این میان گزارش‌ها حاکی از این بود که عده‌ای در حال آتش زدن جنگل هستند و به همین خاطر مأمورین حفاظت در پی این افراد بودند.

بهشتی‌فر افزود: مأموران ما در پی این گزارش به دنبال عاملین اتش‌سوزی بودند که دچار حادثه سقوط با خودرو از پرتگاه شدند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مسبب این حادثه متخلفین بوده‌اند یا خیر؟ تصریح کرد: این جادثه در حال بررسی است تا زوایای آن روشن شود.

در این حادثه هوشنگ نادری مسئول حفاظت منابع طبیعی شهرستان بویراحمد جان خود را از دست داد.

وی بارها به خاطر سخت‌گیری و حفاظت از منابع طبیعی توسط متخلفین مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

مرگ مشکوک فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بویراحمد در یک حادثه مشکوک رانندگی در حین ماموریت کشته شد.

رئیس منابع طبیعی شهرستان بویراحمد در این خصوص گفت: “هوشنگ نادری ” فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی بویراحمد که یک فرد متخلف را با یک وانت هیزم قاچاق دستگیر کرده بود، بعداز ظهر جمعه در حال انتقال این متخلف و وانتش به یاسوج دچار حادثه رانندگی شد و جان سپرد.

سعید نظری افزود: ماشین حامل فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان به دره سقوط کرده است.

وی بیان کرد: این حادثه در مسیر جاده روستای “جوغوره” به یاسوج رخ داده است.

نظری اظهار داشت: مراجع قضایی و انتظامی استان در حال بررسی این حادثه هستند و طی روزهای آینده جزئیات حادثه توسط این مراجع اعلام خواهد شد.

 

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد با تایید این خبر افزود: در حادثه واژگونی خودرو زنده یاد هوشنگ نادری براثر شدت جراحات جان باخته است.

سرهنگ محمدرحیم برزمند اظهارکرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر حمل هیزم از سوی یک وانت نیسان در منطقه مختار یاسوج ،به محل اعزام شدیم و راننده همراه خودرو متوقف شد.

وی تصریح کرد : زنده یاد نادری درحال حمل نیسان دارای بار هیزم بود که کمی پس از حرکت در منطقه مهریان خودروی آن به دره سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

به گفته وی علت این حادثه درحال بررسی است.

وی گفت: این حادثه در حالی رخ داد که سرگرم مهار آتس سوزی ارتفاعات منطقه مهریان بودیم.

 

 
 
منبع: کبنا
انتهای پیام/ک

دیدگاه‌ها

آتش سوزی نه آتش شوری

نظرات کاربران