تازه های سایت

19. مرداد 1394 - 8:51
فردا برگزار خواهد شد:
تشییع سردار پد خندق در لنده
فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: پیکیر سردار شهید جان‌محمد کریمی عصر فردا به شهرستان لنده (زادگاه شهید) انتقال داده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، علی محمدی در جلسه هماهنگی استقبال و تشییع پیکر شهید جان‌محمد کریمی در لنده گفت: امسال در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت و توفیق زیارت خانواده شهید کریمی نصیب ما شده که در این دیدارها توفیقات و کرامات بسیاری نصیب ما شده است.

 

وی افزود: در همین راستا زندگینامه شهید در قالب مستند سازی و تدوین کتاب در دستور کار قرار گرفته و دو نفر از نویسندگان شهرستان برای این مهم بسیج شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: توفیق دیگری که در این روزها نصیب ما شده پیدا شدن پیکر شهید کریمی بوده که در روزهای اخیر خبر آن به خانواده محترم شهید اعلام شده و شهرستان ما بار دیگر مزین به عطر شهید و شهادت خواهد شد.

 

محمدی عنوان کرد: شهید کریمی معروف به سردار پد خندق پس از ۲۸ سال غربت و مظلومیت به زادگاه خود بر می‌گردد.

 

وی به شبهه‌ای در میان مردم به دلیل تشییع نمادین لباس‌های شهید در سال ۸۴ اشاره و اضافه کرد: در سال ۸۴ به دلیل اینکه پیکر شهید پیدا نشده بود ولی شهادت آن سردار رشید توسط دوستان و همرزمانش اعلام شده بود مراسم نمادین تشییع لباس‌های شهید انجام شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه لنده متذکر شد: حال پس از گذشت این‌ سال‌ها پیکر شهید به واسطه هدایت خود شهید و خواب مادر شهید پیدا شده است.

 

محمدی یادآور شد: ما افتخار می‌کنیم که شهرستان ما میزبان سردار شهید جان‌محمد کریمی است؛ همان قبری که لباس‌های شهید در آن تدفین شده بوده برای پیکر شهید مهیا شده است.

 

وی به هوشیاری و بصیرت خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: مادر شهید کریمی پس از شنیدن خبر پیدا شدن پیکر شهید فرزندش همه ملت را به هوشیاری و دفاع از ولایت فقیه دعوت می‌کند که این خود اوج بصیرت خانواده شهدا را می‌رساند

 

فرمانده سپاه ناحیه لنده عنوان داشت: پیدا شدن پیکر شهید و هدایت کردن برای پیدا کردن پیکرش این آیه از قرآن را برای ما متبلور ساخته که شهیدان زنده‌اند.

 

وی در پایان تأکید کرد: مراسم استقبال از شهید فردا دوشنبه ساعت ۱۸ از ورودی شهر لنده برگزار و مراسم شبی با شهید ساعت ۲۲ شب برگزار خواهد شد.

 

 

 

عصردنا

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران