تازه های سایت

25. مرداد 1394 - 18:44
پیام شهید قبادی
ملت سلحشور ایران تحت تأثیر بلندگوهای تبلیغاتی گروهکها قرار نگیرید
در مجموع یک پیام دارم به ملت سلحشور ایران که به حرفهای منافقین گوش ندهند و تحت تأثیر این بلندگوهای تبلیغاتی گروهکها قرار نگیرند و هرچه رهبر عزیز و دیگر عالمان ربّانی گفتند گوش دهید.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،

 

نام: فریدون ■ نام خانوادگی: قبادی‌    نام پدر: سهراب    نام مادر: صاحب جان    تاریخ تولد: یکم فروردین 1344    محل تولد: روستای‌ پزین از توابع شهرستان باشت     تحصیلات: دانش آموز چهارم متوسطه    ارگان اعزام کننده: بسیج    تاریخ شهادت: 9 آذر 1360     محل شهادت: بستان     نحوه شهادت: اصابت ترکش خمپاره     محل دفن: گلزار شهداء باشت

 

زندگی نامه

 

 شهید فریدون قبادی در سال 1344 در روستای پزین از توابع شهرستان باشت دیده به جهان گشود. شهید قبادی تا مقطع دیپلم به تحصیلات ادامه داد در ضمن تحصیلات در راهپیماییهای دوران شرکت فعالانه داشت. وی به مسائل اسلامی علاقه خاصی نشان می داد با شروع جنگ تحمیلی به عنوان اولین گروهها عازم جبهه حق علیه باطل شد. تقید و تعهد ایشان به مسائل دینی باعث گردید که در جبهه، امام جماعت باشد؛ تا اینکه عاقبت پس از دلیرمردیهای بسیار در فتح بستان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.   

 

وصیت نامه شهید

 

بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین

 « و لاتحسبنّ الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاء عند ربّهم یرزقون »

 

 با سلام و درود فراوان بر حضرت مهدی( عج) و نایب بر حقش، خمینی کبیر، و امت رزمنده و شهیدپرور ایران، وصیت نامه خود را اعلام میکنم:

 

 شاید در این انقلاب که الآن سه سال و اندی [ از آن] میگذرد اولین آرزوی من در طول  انقلاب این بود که ای کاش همراه با دیگر برادران شهید می شدم، به هر [ تقدیر] این سعادت نصیبمان نشد و سالها و ماهها و روزها را با حرف گزاف و بیکاری گذراندیم، اما اگر خدا این سعادت را نصیب ما گرداند از این تاریخ به بعد عازم جبهه می شویم که شاید کمی دین خود را به قرآن اداء کنیم.

 

 من در این وصیت نامه، همانطور که بارها امام زمان می فرماید « أطعیو الله و أطعیوالرسول »، دو جمله با برادران و خواهران عزیزم دارم: یکی اینکه باید همانطور که قرآن می فرماید [ از] رهبر اطاعت کنیم. دوم اینکه دشمنان در فکر این هستند که در افراد حزب الله انحرافی به وجود بیاورند ؛ شما به خاطرخدا این دشمنان را نابود سازید و نگذارید منافقی در جامعه نفاق به وجود بیاورد.

 

یک پیام هم دارم به ملت سلحشور ایران که به حرف های منافقین گوش ندهند و تحت تاثیر بلندگوهای تبلیغاتی گروهکها قرار نگیرند و هرچه رهبر عزیز و عالمان ربانی گفتند گوش دهید؛در غیر این صورت نامی ازاسلام باقی نمی ماند و یک لحظه اجازه حرف زدن به این گروهکهای فریب خورده را ندهید،

همانطور که امام می فرمایند:می خواهیم که به اسلام رو بیاورند به دامن ملت بپیوندند؛درغیر این صورت طبق مسائل شرع اسلام آنها را کیفر خواهیم کرد.

 

و در آخر چند کلمه با اهل خانواده که از خداوند منّان خواستارم  که در پناه امام زمان شما را محفوظ بدارد. من از شما استدعا دارم برای من هیچ نگران نباشید، زیرا که الآن جنگ میان اسلام و کفر است، جنگ شرافت و حیثیت.

 

 پدر و مادر! من میدانم و فراموش نمیکنم که شما چقدر زحمت برای ما کشیدید خدا به حق فاطمه زهرا( س) شما را روسفید گرداند.

 

 برادران و خواهران بزرگوار و عزیزم را یک به یک سلام می رسانم و به شما بگویم که  خدا را فراموش نکنید و برای اسلام گام بردارید. سعی کنید رفتارتان با مردم خوب باشد  هرچند که نیازی نیست گفته شود. در مجموع از همة شما طلب بخشش می کنم و اگر حرف  بدی از ما شنیدید ما را به بزرگواری خودتان ببخشید.

 

 لازم است به برادران حزب الهی باشت بگویم که سر به سازش فرو نبرید و جهاد را فراموش نکنید.

 والسلام

 

 فریدون قبادی

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

خدایش رحمت کند و با شهدای کربلا مهشورش بگرداند
خدا رحمتش کنه.خیلی زیبا نوشتن

نظرات کاربران