تازه های سایت

17. شهريور 1394 - 10:34
شهدای مناطق محروم هم مظلومند
مزار شهدای روستای دمیه فاقد جاده دسترسی است+تصاویر
می نویسیم، شهدای شمع محل بشریتند و یا اینکه رفتند تا ما بمانیم ولی رسم روزگار به گونه ای بود تا شهدای مناطق محروم مظلوم واقع شوند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، می نویسیم، شهدای شمع محل بشریتند و یا اینکه رفتند تا ما بمانیم ولی رسم روزگار به گونه ای بود تا شهدای مناطق محروم، مظلوم واقع شوند.

 

از سال 1358 که فتح الله علی پور یکی از جوانان برومند روستای دمیه در سی و پنجمین روز از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به درجه رفیع شهادت رسید تا کنون، 36 سال می گذرد؛ این مدت، زمان کمی نیست برای احداث راه دسترسی مناسب مردم این روستا بر سر مزار شهدایشان.

 

7 سال بعد از شهادت شهید علی پور، فرامرز علی نژاد یکی دیگر از جوانان این دیار در جبهه های حق علیه باطل در راه عشق به وطن، دفاع از ناموس و کشور و حفظ دین خدا، از مال و جان و خانواده خود گذشت تا امروز ما با آرامش روی زمین پا بگذاریم.

 

آری عشق به شهادت نسیمی است که از گلستان محبت و دلدادگی حضرت اباعبد الله علیه السلام می وزد و بویش گرمای این محبت را در دل عشاق شعله ور تر می نماید.

 

 با گذشت 36 سال از لحظه شهادت شهید علی پور و خاکسپاری این شهید عزیز در آرامستان و گلزار شهدای روستای دمیه، محرومیت و مظلومیت باعث شده که جاده دسترسی به گلزار شهدای این روستا هنوز سنگلاخی و کوهستانی‌ باشد و در بسیاری از نقاط با عبور جریان های آب و سیلاب قطع شده باشد.

 

هرچند نباید زحمات متولیان امر به جهت ساماندهی این گلزار را نادیده گرفت و باید از آنان تشکر کرد، ولی مگر پدر و مادر و خانواده شهدا چقدر زنده می مانند تا بتوانند با خیال راحت از جاده ای که تنها 2 کیلومتر طول دارد بر سر مزار عزیزانشان بروند.

 

آیا باید حتما یک قرن بگذرد تا مسئولان در جهت ساخت جاده دسترسی به مزار این شهدا که هدیه مردم  شهید پرور و انقلابی این خطه به نظام و انقلاب است و به برکت خونشان مدیران خوب و فدارکار! بر صندلی ریاست تکیه زده اند اقدام نمایند؟

 

امیدواریم که فرماندار پرتلاش شهرستان باشت با همیاری سایر دستگاه های اجرایی استان بوِیژه اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره بنیاد مسکن، اداره راه و شهرسازی شهرستان و سپاه مقاومت ناحیه باشت این موضوع  را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.
 
 

دیدگاه‌ها

مسولین فقط در غبار روبی شهدا در شهرستان شرکت می کنند تا عکس یادگاری گرفته باشند وگرنه این هم یک شهید است که 35روزاز جنگ گذشته بوده که شهید شده درود بر شرف خانواده این شهید
خوب کار کردن ساماندهیش کردن گلزار شهداء رو که ، جاده شو هم درست میکنن
باسلام و تشکر آز سایت باشت نیوز مسئولین باید درعمل نشان دهند که خادم شهدا هستند نه فقط از اسم شهدا بعنوان پله ای برای ارتقا خودشان استفاده کنند.
سلام و درود بر شهیدان که جانشان را فدای این نظام کردند .مسئولین درعمل نشان دهند که به یاد شهدا هستند.
مسئولین فقط به فکر این نباشند که دربرنامه های نمادین که به یاد شهدا برگزار میگردد شرکت کنند بلکه باید در عمل نشان دهند که به یاد شهدا هستند.

نظرات کاربران