تازه های سایت

31. شهريور 1394 - 8:03
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان باشت خبر داد:
کمک 1 میلیارد و 150 میلیون ریالی باشتی ها در جشن عاطفه‌ها
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان باشت از کمک 1 میلیارد و 150 میلیون ریالی باشتی ها در جشن عاطفه‌های امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، حبیب الله باقرپور در گفتگو با این پایگاه خبری هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها را ترویج فرهنگ انفاق و کمک به همنوعان و افزایش حس نوع‌دوستی در میان مردم دانست و گفت: این جشن همه ساله به منظور احیای فرهنگ دینی کمک به همنوع و خصوصاً با هدف کمک به دانش آموزان و دانشجویان فقير و افراد نيازمند و ايتام  تحت حمایت برگزار گرديد.

 

وی افزود: علاوه بر دانش آموزان و دانشجويان نيازمند تحت پوشش کميته امداد شهرستان، دانش آموزان خانواده هاي اقشار آسيب پذير نيز از کمک هاي جشن عاطفه ها بهره مند خواهند شد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت بیان کرد: جشن عاطفه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی، بسیج مستضعفین و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه، جشن عاطفه‌ها امسال با شعار «مهر در انتظار همدلی» سطح شهرستان باشت برگزار شده است؛ گفت: تا کنون مردم نو‌ع‌دوست و خیر این شهرستان در جشن عاطفه‌ها افزون بر 1 میلیارد و 150 میلیون ریال کمک نقدی و جنسی داشته‌اند.

 

باقرپور اظهار داشت: در سال گذشته بيش از یک ميليارد و 300 میلیون  ريال کمک هاي نقدي و غيرنقدي مردم خير و نيکوکار شهرستان باشت در جشن عاطفه ها براي کمک به دانش آموزان نيازمند جمع آوری شد که این مبلغ نسبت به سال قبل از آن رشدی 574 درصدي داشته است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت بیان کرد: 32 پایگاه ثابت و سیار کار جمع آوری کمک های مردم این شهرستان در جشن عاطفه های امسال را بر عهده داشت.

 

باقرپور افزود: 650 دانش آموز و دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی زیر پوشش این نهاد حمایتی هستند.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان باشت در پایان گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده بلافاصله بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

 

انتهای پیام/ک308

 

نظرات کاربران