تازه های سایت

18. آبان 1394 - 7:43
اکبر بمانی به ترویج دهندگان قوم گرائی
اگر کسی تخریب کرد، دهانش را بتن آرمه میکنیم
اکبر بمانی در جلسه هم اندیشی و خود باوری اظهار داشت: عزیزان متاسفانه شهر ما به ۵۰۰ سال پیش برگشته و این تفکری که الان در جامعه وجود دارد. پس از انقلاب نبوده و در زمان شاه هم نبوده ما در زمانی در این شهر زندگی می‌کردیم.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، اکبر بمانی در جلسه هم اندیشی و خود باوری اظهار داشت: عزیزان متاسفانه شهر ما به ۵۰۰ سال پیش برگشته و این تفکری که الان در جامعه وجود دارد. پس از انقلاب نبوده و در زمان شاه هم نبوده ما در زمانی در این شهر زندگی می‌کردیم.

 

ترک و لر عرب، عجم، بختیاری، اصفهانی، بهبهانی برادرانه در کنارهم زندگی کرده و مشکلی نداشتیم. و حضرت امام (ره) آمد. و این مسائل قوم گرایی و طایفه گرایی، خان و کداخدا و نوکری را برداشت. من اعلام می‌کنم. کسی که نطفه قوم گرایی که چندین سال پیش رخ داده را کاشت، او خائن است و نوکر آمریکا و انگلیس است. در حالیکه ما همه با هم نسبت داریم و قومیت فقط شناسنامه انسان است. و کسی بر کس دیگر برتری ندارد. و در اسلام فقط تقوا ملاک برتری است. چرا رعب وحشت و زور و چماق پول گرفته شود تا پستی گرفته شود. چرا دستگاههای دولتی و مدیران کلی که با خون بهای شهداء صندلی گرفته‌اند باید الان خیانت بکنند. و جلساتی تشکیل بدهند. و افکار عمومی را به سمت دیگری ببرند. عزیزان به والا‌ای کاش ما در جبهه شهید می‌شدیم. الان قصه می‌خوریم که حاکمیت زر و زور شده، امروز ما به خون شهداء مدیون هستیم. براداران لر و ترک و بختیاری و عرب و…..

 

امروز می‌گویم و شهادت می‌گیرم که به والا می‌خواهند با شعار قوم گرایی عمدا در خدمت استکبار جهانی باشند. برای منافع شخصی و کسب کرسی است. چون ما دراین شهر همه با هم برادر و با هم نسبت فامیلی داریم. اگر سکوت ما نبود اگر تفرقه نبود اگر خود زنی نبود. و اگر به خودی شلیک نمی‌کردیم، الان جولانگاه کسانی نبود. که زور و زرشون را به رخ دیگران بکشند. ما را از چه چیزی می‌ترسانید؟ بدن ما پر از تیر و ترکش است. دوستان امروز با تیر و تفنگی که صدام به میدان امده بود نیامده‌اند امروز با قلم و بیان آمده‌اند. اینان با پول مدارک قلابی گرفته‌اند، پست‌های قلابی گرفتند. ما خودمان بمب درست کرده‌ایم. ما خودمان بادکنک درست کرده‌ایم، ولی خودمان با یک سوزن این بادکنک را می‌ترکانیم. الان بعضی جاها تبلیغ می کنند مطالب خاصی را که ناامنی و ترک و لری بوجود می آورند. بعضی عمدا مطالبی کار می کنند که خدای نخواسته حوادث پیش بیاید. ما هیچ کس را تخریب نمی کنیم و همه را برادر می دانیم ولی اگر کسی دهانش باز شد دهانش را بتن آرمه می کنیم.

 

IMG_4944

 

اشکان محمدی یکی دیگر از صاحب نظران حاضر در جلسه به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: همه ما موظفیم برای توسعه این شهر تلاش بکنیم. و همه اقوام این شهر به یک میزان در مشکلات و موانع توسعه این شهر سهیم هستند. ما باید دست به دست هم بدهیم، تا از این چالش‌های که در پیش رویمان می‌باشد، خارج شویم. انتخابات مجلس هر چند که یک فرصت برای هم اندیشی برای توسعه است اما امروز یک فرصت بزرگ و بزرگ‌تر را در اختیار ما قرار داده و آن هم فرصت اثبات برادرهاست، اثبات برادری همه اقوام گچسارانی هاست و ما اعتقاد داریم که شریعت ما و پیامبر ما ۱۴۰۰ سال پیش بیرق پوسیده قومیت را بر انداخت که همه نژاد‌ها و رنگ‌ها برابر در کنار هم در راه رسیدن به عدالت اجتماعی و آزادی قدم بردارند این ندای پیامبر عظیم اشان اسلام که امروز ندای آزادگی ست که به سرتاسر جهان رسیده اما عده‌ای برای منافع شخصی خودشان آمدند بین ما حصارهایی تحت عنوان قومیت ایجاد کردند. خداوند انسان را آزاد از هر نوع قومیت آفرید و تنها قومیت نشان‌هایی برای شناخت ما بود که در این مورد آیه صریح قرآن داریم. ما زمانی می‌توانیم. پیشرفت بکنیم، که دست به دست هم بدهیم و در این قرن بیست و یکم که قرن تفکر و پیشرفت و توسعه و اندیشه‌های جهانی است امروز مرز‌ها را از بین کشور‌ها برداشته‌اند اما ما ۱۴۰۰ سال به عقب بر گشته‌ایم که بیایم و بحث پوسیده قوم گرایی بکنیم. ما همه برادر و برابریم و خداوند نه ترک آفرید نه لر بلکه انسان آفرید و ما در برابر انسانیت و بشریت مسئولیم.

 

 

گزارش: حبیب قلندری

دیدگاه‌ها

بماني اين حرفها فايد هاي نداره مردم ديگه شماها را ميشناسند ديگه چشم ديدن شماها را ندارند من سينه چاك تاجگردون هستم يادات باشه تاجگردون ..... ديگه حنات رنگ و بويي نداره بماني هم شده براي ما سخنران
ادب چیز خوبیه!!!
حاج فولادی دوستت داریمممممممممممممممممممم
من به عنوان یک اصلاح طلب واقعی حرفهای اقای بمانی را هم قبول دارم وهم تایید میکنم این حرفهای قوم گراییمال عصر سنگی میباشد
مجید چ خبر از مدرسه شهید مصطفی؟؟
درود سردار درود سردار
...... شما ها نوکرهای تاجگردونیت بدبخت های مفت خورررررررررررررر
توهین نشانه شخصیت شماست
ضعف تاجگردون متاسفانه فقط اطرافیانش هستند والا صدتا فولادی به گرد پای تاجگردون نمیرسه
ککا یه بتون ریزی داروم مه ایتری بیی انجامش بیی،روزمزد،پولتو هم میدم،دمت گرم خبرم کن
این مرد قلم مهندس محمدی تبار کجاس !که جواب اینها رو نمیدهد
قلم محمدی تبار؟؟؟؟؟؟؟خندم گرفت مگه ایشون هم قلم داره ایشون به تاریخ پیوست
تاجگردون محبوب دلها, پاینده و سربلند باشی دکتر تاجگردون

نظرات کاربران