تازه های سایت

19. آبان 1394 - 8:58
انتقادات فعال سیاسی به تاجگردون و جوابیه کیانوش مرتوضی به وی
با نصب روشنایی در معابر و روکش آسفالت، محرومیت مردم از بین نمی‌رود
بهبود گرجی فعال سیاسی حوزه انتخابیه گچساران و باشت در انتقاداتی به تاجگردون گفت: مگر می‌شود با لامپ و روکش آسفالت و رنگ و لعاب محرومیت مردم را از بین برد؟ مگر می‌شود در قرن ۲۱ که جوانان ما که هر لحظه همه چیز را رصد می‌کنند آنان را فریب داد؟ مردم ما را عقب نگه داشته‌اند و نخبگان را کنار گذاشته‌اند و به آدم‌های چاپلوس بهاء داده‌اند. دست چرب نشان می‌دهند، مردم فقیر هستند و جوان بیکار دارند. یک عده‌ای مجبورند بروند آن سمت.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، دکتر بهبود گرجی در جلسه هم اندیشی و خودباوری که شنبه شب در منزل امین یوسفی برگزار شده بود و به فضای مجازی بازتاب فراوانی داشته، در سخنانی انتقادی نسبت به نماینده وقت این حوزه انتخابیه، گفت: بحث من عدالت جغرافیایی است. چرا ما از همه استان‌های کشور عقب‌تر هستیم. آنانیکه فکر می‌کنند ناجی آمده تا نجاتشان بدهد و پایانی بر محرومیت تاریخیشان باشد. از خودشان بپرسند که چرا ما از همه جای ایران عقب‌تر هستیم؟

 

دلیل اصلی عقب افتادگی ما انحصار است، انحصار قدرت، اگر در خانه گرجی باشد فساد می‌آورد و اگر در خانه تاجگردون باشد فساد می‌آورد و اگر در هر کانونی انحصار یکه تازی کرد. فساد ایجاد می‌شود. وقتی این مسئله دامنه دار شد و ۱۰ سال، ۲۰ سال، ۷۰ سال طول کشید.

 

مثل یک بیماری بدخیم است که به همه جا صراحت می‌کند. اگر یک نفر از کانون انحصار بیرون بیاید و بگوید من می‌خواهم خدمت و کار کنم و کدورت‌ها را کنار بگذاریم. پس آن حلقه اطرافی انش چه می‌شود، این حلقه در این چند سال طوری شکل گرفته و مرتفع شده که محور تعیین می‌کنند.

 

آن آقایی که می‌گوید من خوبم و منجی هستم، چانه بزند. باز هم فساد می‌آورد و این چرخه معکوس تکرار می‌شود. منطقه ما توسعه نخواهد یافت. مگر اینکه چشم‌ها باز شود. پس چشمان را بشوریم و و اقعیت‌ها را ببینیم. مگر می‌شود یک نفر بتواند این منطقه با این عمق محرومیت نجات بدهد؟

 

انسان سالم، نیروی انسانی فکری محور توسعه پایداراست. وقتی که این نیروی انسانی نادیده گرفته می‌شود یک نفر نمی‌توان کار بکند یک عده سالوس و چرب زبان و ضعیف اطراف یک نفر جمع می‌شوند برای منافع شخصی شان… اینان مدیر نیستند بلکه مرید هستند. وقتی اساس از توان به سمت تمکین برگشت. بجای اینکه توانمندی در نظربگیریم. تمکین، اطاعت، و دست بوسی ملاک خواهد شد در این حالت توسعه در کار نخواهد بود. تردید نکنید.

 

می‌گویند خانه از پای و بست ویران است، خواجه در پی نقش ایوان است. مگر می‌شود با لامپ و روکش آسفالت و رنگ ولعاب محرومیت مردم را ازبین برد؟ مگر می‌شود در قرن ۲۱ که جوانان ما که هر لحظه همه چیز را رصد می‌کنند آنان را فریب داد؟ مردم ما را عقب نگه داشته‌اند و نخبگان را کنار گذاشته‌اند و به آدم‌های چاپلوس بهاء داده‌اند. دست چرب نشان می‌دهند، مردم فقیر هستند و جوان بیکار دارند. یک عده‌ای مجبورند بروند آن سمت.

 

بخاطر اشتغال فرزندانشان و معیشت زندگیشان البته قول و وعده که به شما می‌دهند پوچ است. می‌خواهند مردم را نگه دارند. بعنوان ابزار و که کماکان در اقتدار بمانند و حکومت کنند. به هر قیمتی قدرت را در دست داشته باشند. این افراد اگر دلشان به حال مردم می‌سوختند کنار می‌رفتند.

 

شما کجا دیده‌اید که به یک نخبه میدان بدهند. در کدام از خانواده شما افرادی نیست که در حد و اندازه‌ها نماینده مجلس باشد؟ هست. والا در تمام خانواده هست. اینا میدان نمی‌دهند تا دست نبوسی میدان نمی‌دهند. آیا در نظام اسلامی صلاح است بعد از ۳۵ سال از انقلاب و از دست دادن ۷۰۰ هزار شهید باز برگردیم به سیستم ارباب رعیتی؟ اگر اینطوری است بگذارید بچه‌های منصورخان بیایند حکومت بکنند.

 

جوانان ما بیدار باشند و در فضای مجازی فعال باشید. در دو بعد کار انجام می‌شود یک فتنه که از بالای طراحی می‌شود که ارکان نظام را در دست بگیرند و گلوگای مالی کشور را بگیرند. بعد دوم آنست که که اینان سالهای سال است که بر مردم محروم حکومت می‌کنند و قشر مردم را محروم و عقب نگه داشتند. که بتوانند ارباب باشند. صلاح مملکت خویش خسروان‌دانند.

 

در ادامه متن سخنان کیانوش مرتضوی دیگر فعال سیاسی اما اصلاح طلب را می خوانید که خطاب به بهبود گرجی نگاشته شده است:

 

جناب دکتر بهبود گرجی با سلام و احترام متن سراسر توهین همراه با بار منفی که ناشی از تراوشات ذهنی شما بوده را در فضای مجازی خواندم و قلب حقیر و کلیه مردم محترم و قدرشناس شهرستانهای باشت و گچساران را به خاطر سخنان ناروایی که بر زبان آوردی جریحه دار نمودی،لذا لازم دانستم در باب سخنان مطروحه حضرتعالی چند نکته را جهت روشن شدن ذهن مردم شریف منطقه متذکر شوم:

 

1_صحبت از عدالت جغرافیایی نموده بودی،سئوالی که برای اینجانب و قاطبه مردم شریف منطقه مطرح است اینست که همه بر این امر واقف هستند که دکتر تاج گردون در این مدت محدود به وسعت جغرافیای ایران اسلامی کار کرده و همگان بر این امر صحه میگذارند که ایشان تنها در پی محقق کردن و صرف فعل عدالت نه تنها در منطقه بلکه در کل کشور اسلامیان بوده و هست.که گواه این موضوع استفاده و چينش مديران متخصص و مجرب در تمام ادارات و نهادهای استاني و کشوری میباشد آ ن هم با سیاست فراجناحی،که همچنان هم ادامه دارد.

 

2_شما یک فرد ساعی و تلاشگر در حوضه جنوب کشور را به انحصارگرایی و اقتدار واستبداد.....تشبیه کردی،حال سئوال که در ذهن مردم خطور می کند این است که آیا این همه خدمت بی منت در این شرایط سخت اقتصادی که دامنگير کشور شده،معني اقتدار می دهد،اگر خود جنابعالی دارای شایستگی‌های لازم بودی و جزء مسولین کنونی بودی آیا باز هم مطلب فوق را بر زبان می آوردی یا نه،حس مسولیت و میز، نوع سخن شما را نیز عوض میکرد.

 

3_صحبت از حلقه اطراف نماینده محترم کردی،که این موضوع اصلا قابل هضم نبوده ،لااقل آدرس این حلقه عنوان شده را می دادی تا بدانیم که اينان کيستند و کجایند،چرا که همگان اذعان دارند که جناب دکتر تاج گردون خودشان شخصا و بدون هرگونه سفارش و تاثیر پذیری از شخص خاصی در تمام امورات بهترین تصمیمات مقتضی و ممکنه را اتخاذ می نمایند که خوشبختانه بهترین آنها هم تاکنون به ثمر نشسته.

 

4_صحبت از توسعه و پیشرفت ديارمان کردی و به نظر میرسد که خیلی از عدم توسعه نيافتگي ديارمان بس نگران و احساس وظیفه مینماید،به نظر شما بهترین زمان و وقت توسعه شهرمان حمایت بی چون و چرا و مقتدرانه از نماینده فعلی نیست چرا که همگان خوب میدانند،نماینده محترم بهترین ارتباطات ممکنه را با دولت تدبیر و امید دارد،حال به جای فضا سازی های سیاسی کمک کرده و فضا را جهت پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر تلطیف نمائید،انصافا شما چه کسی را ميشناسيد که چنین توانایی ها را در کشور داشته باشد،چرا آدرس ترکستان به مردم فهيم می دهی???

 

5_صحبت از سلامت و فساد به میان آوردی،به نظر حقیر و آحاد مردم منطقه،گذشته و حال افراد به خوبی اثبات و بیان کننده سلامت نفس و کار نماینده محترم را دارد،چرا که شخصی با ریاست مهمترین کمیسیون مجلس در کشور توانایی انواع لابی گری ها و سواستفادهای ممکن را میتواند داشته باشد،اما همگان میدانند ونحوه عملکرد و پيشينه خودشان نیز دلیل این ادعا است که فقط ملاک ،کار و عملکرد مثبت و فعالیتهای عمرانی و...در حوضه نمایندگی میباشد وبس.

 

6_برادر عزیز صحبت از انقلاب و مصادره کردن آن به نفع خود و علیه نماینده محترم نمودی،نمی دانی یا نمی خواهی بدانی که نماینده محترم شهرمان جزء رزمندگان،جانبازان،و خانواده معزز شهدا میباشند،شما انقلابی بودن را در چه چیزی معنا میکنید ،لطفا عنوان میکردید تا ذهن آگاه مردم روشن گردد،هرچند که همگان همه چیز را به خوبی میدانند.

 

7_در آخر متذکر میشوم در حالی که در دهکده جهانی زندگی مي کنيم،خوشبختانه کلیه جوانان فرهیخته دیارم به خوبی تغییرات را در این مدت محدود و سراسر توام با فشار و تحریم،حس نمودند،اجازه دهید که خود فارغ از هرگونه شانتاژ و جنجال سیاسی و.....برای آینده شهر و دیارشان تصمیم بگیرند،و این گونه نظرات و اظهارات منفی و از روی بغض و کینه،چیزی از ارزش و محبوبیت شخص نماینده محترم کم نخواهد نمود،کما اینکه ایشان محبوب تر نیز خواهند شد،ولی باز مثل همیشه اون کسی که خود را محصور تر در حصار ذهنی خویش می بیند کسی نیست جزء حضرتعالی که چاره ای جز بازگشت به دامان مردم ویا خودکشی سیاسی و نوشته هایی انتحاری واينچنيني نخواهی داشت.

با احترام کیانوش مرتضوی آبدهگاه

 

گفتنی است این پایگاه خبری این متنون را که در فضای مجازی به صورت گسترده نشر داده شده بودند را صرفاً بازنشر نموده است.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

برو به زندگی خود سر و سامان بده بعد اظهار نظر کن
جناب اقای مرتضوی مردم شهری که همه در آن می لنگند به کسی که راست راه می رود می خندند دکتر گرجی واقعیتها را گفتند شما بکار گیری نیرو فقط در دو خانواده م . ع و ا . ظ را ببین بعد نظر بده
حرفات از روی بغض و کینه میباشد. شاهد پیروزی حداکثری دکتر تاجگردون در اسفند ماه خواهی بود.
اتفاقا تنها کسی که درد این مردمو میفهمه تاجگردونه... شما اگه غرض شخصی با کسی داری ،داشته باش. رای ما مردم باشت وباوی با این مرد بزرگه. که اسمش تو تاریخ ماندگار شد. امثال تو هم تو این جامعه سمه برا مردم. خان و خانزاده که میگن نمونه بارزش شمایید.
تو کی هستی در مقابل دکتر تاجگردون صحبت میکنی
نظر و دیدگاه جناب دکتر گرجی زاده حقیقت است، راهنمایی برای انسان های پاک بعضی از شما که در مورد نظرات جناب دکتر گرجی زاده مجادله می کنید،به طور قطع دوستار ایشان و جستجوگر حقیقت و پیشرفت همه مردم هستید و بعضی دنبال هوس و سرپوش نهادن بر مرض های خود و به دست آوردن انعامی از دنیا هستید. آشکار شدن حق از باطل نزدیک است، در آن روز که همه آگاه می شوند عده ای از مردم به خاطر نظرات و رفتارشان پشیمان و روسیاه هستند و افرادی شادمان و امیدوار. در پاک نگه داشتن نفس خود کوشا باشید تا رستگار شوید.
زنده باد بهبود گرجی زاده- بله تاج دیگه تموم شد- خداییش کارش فقط عوام فریبی و طایفه گری بود 0 برو بچه دنبال کارت
دکتر جان نظرت راجع به کریم چطوره
شما همیشه ساز مخالف جهت مردم باشت میزنی
واقعا حیف حاج غلام که هر کسی از راه میرسه در مورد ایشان این رو زها اظهار نظر میکنه/نماد استان و نگین کشور و پدر علم اقتصاد ایران رو دارن با کی مقایسه میکنن/
تاج گردون تمام شد دیگه مجلس رو نمی بینه
آقای گرجی شما حق توهین به هیچ کس رو نداری چه برسه به نماینده محبوب مردم. دکتر تاجگردون واسه گچساران و باشت کار کرده . هرکسی از راه میرسد میخواهد نظر بده در مورد دکتر تاجگردون.
واقعا به غیر از روشنایی و معابر شهر چه کرده بقیش هم مال طرح های نمایندگان قبلی بود اگه تاج روشنایی کرده باشتو اقای حسینی هم رئیس جمهور باهیئت همراه رو اورد توباشت باشت رو شهرستان کرد.واقعا برات متاسفام که فقط نوچه های دور وریتو میبی واز هرخانواده ایشون5تا گذاشتی سر کار.
واقعا به غیر از روشنایی و معابر شهر چه کرده بقیش هم مال طرح های نمایندگان قبلی بود اگه تاج روشنایی کرده باشتو اقای حسینی هم رئیس جمهور باهیئت همراه رو اورد توباشت باشت رو شهرستان کرد.واقعا برات متاسفام که فقط نوچه های دور وریتو میبی واز هرخانواده ایشون5تا گذاشتی سر کار.
واقعاً حیف حاج تاجگردون که یک آدمی مثل ب. گ اسمش را به زبان بیاورد
در جواب بهبهود تو انصافاً دو رای داری که دم از سیاست می زنی بابا برو

نظرات کاربران