تازه های سایت

19. آبان 1394 - 9:53
به قلم سید وحید خاتم فر
از سی «اکبر» تا «اکبر»
آنچه نگارنده را به تامل و تقریر این مکتوبه واداشت، سخنان جالب و تامل برانگیز فرماندار اسبق گچساران و همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار دولت سابق بود. ایشان به همراه ایاز آقایی مدیرکل معزول فنی و حرفه‌ای که تلاش‌های خود را برای دریافت موقعیت و پستی، نزد غلامرضا تاجگردون بی‌نتیجه یافت، در جلسه حامیان حیاتعلی فولادی – چهره نزدیک به سمپاتهای جبهه پایداری –، فرمودند:» بودجه خودش می‌آید! نماینده هم نباشد بودجه خودش می‌آید!!

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سید وحید خاتم فر در یادداشتی نوشت: این روز‌ها تب و تاب انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد چنان داغ شده که زمستون امسال شرکت گاز استان خوب در مصرف گاز صرفه جویی می‌کند!

 

khatamfar

سخنرانی‌ها و همایش‌های متفاوت و متنوع از طوایف و گروه‌های مختلف صورت گرفته و سخنرانان بسیار سخن‌های بسیار بر زبان رانده اند….

 

آنچه نگارنده را به تامل و تقریر این مکتوبه واداشت، سخنان جالب و تامل برانگیز فرماندار اسبق گچساران و همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار دولت سابق بود. ایشان به همراه ایاز آقایی مدیرکل معزول فنی و حرفه‌ای که تلاش‌های خود را برای دریافت موقعیت و پستی، نزد غلامرضا تاجگردون بی‌نتیجه یافت، در جلسه حامیان علی فولادی – چهره نزدیک به سمپاتهای جبهه پایداری –، فرمودند:» بودجه خودش می‌آید! نماینده هم نباشد بودجه خودش می‌آید!!

 

نگرانی‌های فرماندار سابق حامی فولادی در خصوص اشتغال و بیکاری جوانان نکته‌ای دیگر بود که بهت و تعجب اینجانب را برانگیخت!!!!!

 

در دوره طلایی! که سید اکبر فرماندار بام نفتی ایران بودند و سید قدرت حسینی بالا‌ترین هزینه!! را برای انتصاب و تایید صلاحیت ایشان پرداخت نمودند، هر بشکه نفت ۱۴۰ دلار بی‌هیچ محدودیتی بفروش می‌رسید و درآمدهای دولت سر به فلک کشیده بود…. اما نمی‌دانم به تعبیر فرماندار وقت، چرا دولت خودش بودجه را نیاورد؟! و اصلا چرا فرماندار وقت یعنی نماینده عالی دولت در شهرستان، خودش!! بودجه را نیاورد؟؟!!

 

در دوره‌ای که سید اکبر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اکبر نیکزاد بودند ۱۴۰۰ مجوز استخدامی پیمانی طرح مهرآفرین به استان کهکیلویه و بویراحمد اختصاص دادند و … کل کشور یعنی ۳۱ استان استخدامهای مهرآفرین را انجام دادند!،،،، ولی نمی‌دانم سید اکبر که خودش و فولادی که این روز‌ها!! دغدعه بسیاری برای اشتغال جوانان شهرستان نشان می‌دهند، نتوانستند حتی یکی از این ۱۴۰۰ فرصت شغلی را تحقق ببخشند تا امروز خودش و کاندیدایش نگرانی‌های بیشمار! از بیکاری جوانان نداشته باشند! و حداقل تو روی جوانان طایفه زاداحمدی شرمنده نباشند!! …..

 

و اما اکبر دیگر
نظامی بازنشسته که امروز پس از سال‌ها دوری از شهرستان و مردم به همراه علی فولادی (کاندیدای بخشی از سمپاتهای جبهه پایداری) با شور و حرارت قصد دارند دهان‌ها با سیمان و بتن پر کنند!!

 

مردی خوش سیما، که شاید کمتر خبر و احوالی از دستان پینه بسته مردمان دیارش دارد و حتی سراغی از همرزمانش نمی‌گیرد و کاپشن سیاسی پوشیده و صبغه خود را به چالش کشیده …. در جدید‌ترین اظهارات سیاسی خود بر طبل قوم گرایی کوبیده و تشر زده که؛ دهان‌ها را بتن می‌گیرد…

 

اکبر جان نعل وارونه نزن،،،، فلسه حمایت بخشی سمپاتهای جبهه پایداری از حیاتعلی فولادی تحلیل‌های قومیت گرایی که از دور اول شورای شهر گچساران البته نه با رنگ و بوی پایداری! شکل گرفت …

 

برادر!آتش قومیت و جزیره جزیره کردن شهروندان شما و دوستانتان شکل داده‌اید، نه دیگران و دود آن تنها به چشم خودتان خواهد رفت، چون مردم گچساران و باشت قیم نمی‌خواهند، بلکه خدمتگزار بی‌منت می‌خواهند.

 

وقتی روح الله حسنیان عضو ارشد جبهه پایداری به دکتر صالحی وزیر سابق خارجه و عضو ارشد مزاکره کننده هسته‌ای که مورد وثوق مقام معظم رهبری هستند… گفت با بتون و سیمان بتون کاریت می‌کنم….. چندان هم بعید نبود که چنین سخنی بر زبان اکبر بیرون بیاید…

و انشالله مردم بر دهان شما‌ها خوب می‌زنند، و مجلس دهم را از بتون کاری‌ها و بتون کاران با رای پاک خویش، پاک خواهند کرد….

اما نه با خشونت، بلکه با انتخاب روند توسعه و پیشرفت دیارشان و نه گفتن به واپسگرایی و عقب ماندگی

 


*دانش آموخته علوم اجتماعی

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

درود بر شما جوان روشنفکر، احسنت بر تو با این قلم زیبایت، انشاالله شاهد پیروزی حداکثری دکتر تاجگردون در اسفند ماه خواهیم بود
عجب جو سیاسی افتضاحی باشت داره بیشتر توهین تا سیاست
احسنت بر سید عزیز ، اکبرها خودشون رو جمع کنن
اکبر میشه خانه حقیرانه مرا بتن کاری کنی .بودجه اش را ندارم میتوانی برایم بتن کاری کنی .آری اکبر جان خانه های خشتی ما به بتن نیاز دارد .اما فک نکنم شماها بتن کاری بلد باشین ...........
چرا یه عده از واقعیت گفتن سید وحید خاتم فر نگرانند؟چرا یه عده از عملکرد مثبت تاجگردون نگرانند؟چرا یه عده میگن نماینده فقط باید قانون گذار باشد؟درسته اما در منطقه محروم ما کارهای عمرانی باید در اولویت قرار گیرند. پس اونایی که این افکار کج اندیش را دارند چطور میخواهند بر کرسی مجلس بنشینند و خادم ملت باشند.کسی را که یزدان کند سربلند ~ز گفتار مردم نبیند گزند (زنده باد سید وحید خاتم فر،زنده باد غلامرضا تاجگردون)
درود بر خاتم فر عزیز که با بیان زیبایت نشان دادی جوانان روشنفکر بیشتر قدردان زحمات دکتر تاجگردون هستند. و افراد کج اندیش و پوچ گرا هیج جایگاهی در بین آنها ندارد، درود بر تاجگردون.امیر کبیر این مرزبوم.
درود بر اصلاحات.سلام بر تاجگردون
ضرب المثل میگه انسان عاقل دوبار از یه سوراخ گزیده نمیشه پس فکر نکنم سید اکبر و آقای بمانی دیگه الفاظ بد بکار ببرند چون از آقای سید وحید خاتم فر یاد گرفتن الفاظ خوب را زنده باد خاتم فر با الفاظ مؤدبانه اش
به قول سید اکبر و فولادی بودجه خود به خود با پای خودش میاد. شیری مثا تاجگردون گچساران و باشت رو آباد کرد. دکتر تاجگردون نماینده محبوب ما
.....نگاهی به آن سوابق ننگینت در باشت کن که چه ظلم های به بچه های منطقه باشت کردی برو ماهیت شما برای همه روشن است
اقای بمانی یک مقداری از آن بتن ها را به ما مردم فقیر بدید تا جلوی خانه هایمان را سیمانی کنیم برو ....روزگار

نظرات کاربران