تازه های سایت

7. آذر 1394 - 10:09
روش عجیب انتقام از همسر خیانت‌کار + تصویر
لورا آرنولد 42 ساله برای تنبیه همسر خیانت‌کارش نقشه‌ی بی‌نقصی را پیاده کرد و در غیاب وی خانه‌شان را فروخت.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، لورا آرنولد 42 ساله برای تنبیه همسر خیانت‌کارش نقشه‌ی بی‌نقصی را پیاده کرد و در غیاب وی خانه‌شان را فروخت. زمانی که کِرِگ آرنولد پس از سفری کاری‌اش به خانه بازگشت، از دیدن قفل‌های عوض‌شده درها و شش دانشجویی که در خانه‌اش زندگی می‌کردند، یکه خورد.

 

روش عجیب انتقام از همسر خیانت‌کار + تصویر

 

ماجرا از زمانی شروع شد که لورا تصادفاً پیامی را که خیانت آشکار همسرش را آشکار می کرد، در گوشی همسرش پیدا کرد. این پیام مربوط به وقتی بود که کِرِگ سفری کوتاه به آمریکا داشت و ظاهراً فراموش کرده بود این پیام را پاک کند. لورا که شدیداً شوکه شده بود، به جای لو دادن جریان، تصمیم گرفت شبانه خانه را از طریق وبسایتی که در زمینه ی فروش سریع املاک تخصص دارد، به چند دانشجوی دانشگاه وارویک بفروشد، سپس چمدان هایش را ببندد ، وسایل خانه را بسته بندی کند و به خانه ی والدینش برود. اندکی پس از این ماجرا، خبر به به سرعت در منطقه پخش شد.

 

کرگ که اکنون ساکن لندن است در گفت‌وگویی با یکی از رسانه گفت: باورم نمی‌شود که لورا تمام این کارها را تنها ظرف دو هفته‌ی ایام تعطیلات انجام داده باشد. او مجموعه‌ی وسایل باشگاه گلف، رادیوی قدیمی و حتی میز و صندلی که از پدر مرحومم به ارث برده بودم را همراه با خانه به دانشجویان فروخته است. هرچند زندگی کوتاه‌تر از آن است که انسان بخواهد وقتش را به خاطر چنین مسائلی تلف کند و به‌علاوه به خاطر فرزندانم نمی‌خواهم به دشمنی بینمان دامن بزنم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

نظرات کاربران