تازه های سایت

30. دى 1394 - 20:05
در آینده نزدیک
اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان باشت افتتاح می‌شود
رییس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان های گچساران و باشت گفت: اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان باشت در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، امیرحسین اسلامی  گفت: به منظور تحقق خواسته به حق مردم شریف شهرستان باشت و تسهیل در امور ثبتی مردم این شهرستان با پیگیری ها و مکاتبات انجام شده با اداره کل و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موافقت تاسیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان باشت اخذ و به زودی در راستای رفع مشکلات مردم افتتاح می شود.

اسلامی افزود: سازمان ثبت با قدمتی دیرینه خدماتی را در قالب ثبت مالکیت های اشخاص حقیقی، ثبت شرکتها، اجرای اسناد رسمی، ازدواج و طلاق و ثبت رسمی اسناد، به طیف گسترده ای از مردم ارائه می دهد که این خدمات نیازمند تحولی جدی و عظیم بود و امروز با اندیشه و سیاست های صحیح، تحولاتی در حال بروز و ظهور است که آثار آن برای مردم مثمرثمر واقع خواهد شد.

وی تاکید کرد: نظام ثبتی شاهد تحولاتی برای آسان تر کردن خدمت رسانی به مردم است و با توجه به اقدامات انجام شده ما شاهد رضایت خاطر مردم هستیم و با بهبود کیفیت توانستیم اعتماد مردم را به ثبت اسناد جلب کنیم.

اسلامی بحث کاداستر را یک انقلاب در نوع خودش دانست و تصریح کرد: اگر بحث مفروض در مالکیت را حکومت برنامه خودش قرار بدهد، حفظ حقوق شهروندان و بیت‌المال ثمره این کار خواهد بود.

وی با بیان اینکه تعیین اسناد می‌تواند جلوی رانت‌خواری و فسادها را بگیرد، خاطرنشان کرد: امروز با راه‌اندازی دولت الکترونیک گام‌های موثری برداشته شده است.

اسلامی افزود : پیش از این مشکل اساسی مردم شهرستان باشت ، نبود اداره ثبت اسناد و املاک بود آنها برای انجام امور ثبتی با مشکل زیادی رو به رو بودند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهروندان برای ثبت اسناد خود باید تا شهر گچساران مسیری را طی کنند،گفت: نبود این اداره نیز برای روستائیان مشکل زیادی ایجاد کرده بود.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک شهرستان های گچساران و باشت با اعلام آمادگی در جهت خدمت رسانی و به روز بودن ثبت اسناد و املاک در برآورده کردن نیازهای مردم و استفاده از فناوری تخصصی را امری ضروری و مورد توجه عنوان کرد.

وی اشاره به اینکه تنها اداره ای است که در شهرستان باشت نمایتدگی یا شعبه ای ندارد ، لذا با بررسی های به عمل آمده و ظرفیت موجود ، تصمیم بر این گرفته شد که اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان راه اندازی شود.

اسلامی این اقدام را گامی دیگر در جهت استقلال اداری عنوان کرد وخاطر نشان کرد: مشکلاتی از جمله: تامیین ساختمان، ملزومات اداری و نیروی انسانی وجود دارد که با تاییدات خداوند منان و همکاری های مسئولین ونهاد های مرتبط، اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان باشت استقرار و شروع به کار خواهد کرد که با انجام این مهم یکی دیگر از نیاز های مردم این شهرستان مرتفع می گردد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک شهرستان های گچساران و باشت گفت: همه تلاشمان بر این است هرچه سریعتر نسبت به تجهیز این اداره با همکاری مسوولان اقدام شود تا با راه اندازی آن ، بخشی از مشکل مردم شهرستان رفع شود.

اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه تاکنون در سازمان ثبت اسناد و املاک صورت گرفته و همچنین فعالیت‌های بسیاری انجام شده اما این یک ضرورت است که ما نقاط ضعفمان را در این زمینه برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه مجوز ایجاد اداره ثبت اسناد و املاک در این شهرستان اخذ و موافقت شده، ابراز امید واری کرد که در آینده نزدیک این اداره شروع به کار کند.

اسلامی در پایان با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم جز با همدلی مسئولان و مردم محقق نمی شود افزود: ازمسولین شهرستان درخواست دارم با خادمان ملت در ثبت اسناد و املاک همکاری داشته باشند.

 

 

 

منبع: خبرنما

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

دم اسلامی گرم خیلی عالیه مرسی از زحماتتون
سید علیزاده رئیس بشه خوبه
خب حالا نیروهاش از طریق آزمون استخدام میشن یا از طریق دفتر نماینده؟
درود بر این مدیر زحمت کش. باید خدمت ایشون رسید و از نزدیک باهاشون برخورد داشته باشی تا بشناسیشون. دمت گرم.

نظرات کاربران