تازه های سایت

11. بهمن 1394 - 15:54
نفت و گاز گچساران برابر فولاد خوزستان شکست خورد
در چارچوب رقابت های هفته یازدهم لیگ برترفوتبال نوجوانان کشور فولاد خوزستان سرنوشت نفتی ها را به بازی آخر مرحله اول کشاند.

عصر روز گذشته در ورزشگاه نفت گچساران تیم فولاد خوزستان قهرمان چند دوره لیگ برتر نوجوانان با شکست دو بریک تیم نفت و گازگچساران، سرنوشت تیم های نفت گچساران و نفت اهواز برای صعود به مرحله بعد را به بازی آخر کشاند.

تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران در حاضر با 11 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد و بعد از فولاد خوزستان و حافظ شیراز رقیبان سنتی و قدر خود یک از امیدهای صعود به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر نوجوانان است.

این تیم برای صعود تنها بایستی تیم نفت اهواز را روز پنج شنبه 15 بهمن 94 در شهر اهواز شکست دهد و تیم حافظ شیراز نیز در بازی مقابل فولادخوزستان نتواند امتیازی را از آن خود کند.

کار دشوار اما نه دور از دسترس تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته پایانی لیگ برتر در حالی است که از نظر بسیاری کارشناسان فوتبال تیم فوتبال نوجوانان نفت گچساران با تکیه بر بازیکنان بومی و شرکتی خود تا اینجا نتایج قابل قبولی را کسب کرده و صعود این تیم به مرحله بعدی می تواند یکی از افتخارات مهم باشگاه نفت گچساران در زمینه حمایت از فوتبال پایه با تکیه برسرمایه های بومی خواهد بود.

حال باید دید هفته پایانی مرحله اول لیگ برتر فوتبال نوجوانان اشک و لبخند را برای هواداران کدام شهر رقم خواهد زد.

نظرات کاربران