تازه های سایت

11. بهمن 1394 - 15:57
بازیکنان نفت و گاز گچساران راهی بیمارستان شدند+تصاویر
مصدومیت شدید دوبازیکن فوتبال نفت و گاز گچساران را راهی بیمارستان کرد.

عصر روز گذشته در چارچوب رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ودر دیدار تیم های  فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران و فولاد خوزستان، "صالح طاهری" بازیکن با اخلاق و تاثیر گذار تیم نفت وگاز پس از برخورد آرنج بازیکن تیم حریف با سر وی دچار مصدومیت شدید شد.

 

طاهری که پس از این مصدومیت با وجود درد و ضعف شدید اصراربه ادامه بازی داشت و با تعصب خود تصمیم گرفت تا پایان بازی در کنار تیم خود باشد اما متاسفانه ناگهان با سرگیجه شدید زمین خورد وهوشیاری خود را از دست و سریعا توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

 

این درحالی است که این بازیکن تا ساعاتی پس از بازی هوشیاری خود را از دست داده بود و زیر نظر کادر پزشکی بیمارستان نفت قرار داشت.

 

صالح طاهری پس چند ساعت تحت مراقبت بودن اکنون هوشیاری خود را بدست آورده و خطری وی را تهدید نمی کند.

 

دیگر بازیکن مصدوم فوتبال نفت و گاز گچساران "اشکان بخشی" بازیکن تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه بود که در تمرین تیم بزرگسالان در پی برخورد شدید با بازیکن هم تیمی خود از ناحیه سر دچار شکستگی شدید شد و سریعا به بیمارستان نفت منتقل شد.

 

در پی این حوادث مسئولان ورزش نفت و گاز گچساران با حضور در بیمارستان در جریان مراحل درمان دو بازیکن مصدوم تیم فوتبال نوجوانان و بزرگسالان قرار گرفتند.

 

نظرات کاربران