تازه های سایت

11. بهمن 1394 - 16:20
امام خمینی روح خودباوری واستقلال را در مردم زنده کرد
حجت الاسلام پیمان مقدم به سالروز 12 بهمن هم اشاره و خاطرنشان کرد:امام روح خودباوری واستقلال را در مردم زنده کرد

حجت الاسلام پیمان مقدم خطیب موقت پاتاوه در خطبه های عبادی سیاسی امروز به اهمیت نهاد خانواده از منظر اسلام اشاره و بیان کرد:خانواده از منظر اسلام دارای جایگاه و قداست ویژه ای است که قابل مقایسه با هیچ نهاد دیگری نیست.

 

وی به حدیثی از پیامبر خدا در همین زمینه اشاره و خاطر نشان کرد:خطری که در جهان امروز نسل بشر را تهدید می کند تقدس زدایی از کانون خانواده است وسران استکبار واستعمار که قداست خانواده مانعی اساسی در برابر مطامع و خواسته های نامشروع خود می بیند.

 

پیمان مقدم تصرح کرد: غرب در تلاش است تا در جهت تقدس بخشی به همجنسگرایی، گسترش فیلم ها و عکس های ضد اخلاق زمینه ساز تقدس زدایی از کانون خانواده باشد.

امام جمعه موقت هدف جوامع غربی از تشکیل خانواده برای کسانی که به قداست خانواده قائل نیستند را بهره بردن از مطامع جنسی دانست و افزود: نگاه قرآن و احادیث اسلام چیز دیگری است و در علل متنوع روانی، اخلاقی ،اجتمایی و دینی خلاصه می شود.

خطیب موقت جمعه شهر پاتاوه در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته به مسئله انتخابات اشاره گرد وافزود:کسانیکه پا به عرصه انتخابات می گذارند باید متخصص ،متعهد و معتقد به مبانی اسلام وکارساز وکارگشا و طرفدار اسلام ناب محمدی باشند.

 

وی همچنین به سخن حضرت امام ره که فرمود: مجلس در راس امور است اشاره کرد و افزود:کسانی باید به مجلس راه یابند که دلسوز باشند.رنج دیده ورنج کشیده باشد درد و رنج پابرهنگان و فقرا را درک کنند و معتقد به مبانی اسلام باشند.

 

حجت الاسلام پیمان مقدم به سالروز 12 بهمن هم اشاره و خاطرنشان کرد:امام روح خودباوری واستقلال را در مردم زنده کرد به روح دینی وتقویت ایمان و آرمان های توحیدی اهتمام ویژه داشت

نظرات کاربران