تازه های سایت

11. بهمن 1394 - 16:30
تک تیرانداز مخفی ضد داعش کیست؟ +عکس
تاکنون هیچ کس نمی داند که قاتل سرکرده های داعش در لیبی کیست. مشخص نیست که او مرد، زن، و یا حتی یک بچه است! این فرد مسلح که تاکنون سه تن از فرماندهان اصلی داعش را به هلاکت رسانده، به معمای جدید رسانه های جهان تبدیل شده است.

پس از سلسله ترورها در پایتخت جدید داعش، سِرت، عناصر تروریستی تکفیری به دنبال تک تیرانداز ناشناخته می گردند.
 

تک تیرانداز مخفی ضد داعش کیست؟ + عکس

بنابر این گزارش، طی هفته های اخیر، دست کم سه فرمانده بلند پایه داعشی در لیبی با تیر غیب به هلاکت رسیده اند.

به گزارش "دیلی تلگراف"، این عملیات ضد داعش که احتمالاً کار یکی از مخالفان قذافی است، باعث شکل گیری وحشت بی سابقه میان عناصر تروریستی داعشی شده است.
 

تک تیرانداز مخفی ضد داعش کیست؟ + عکس
سه منطقه ای که طی 10 روز اخیر "تک تیرانداز" عملیات ضد داعش انجام داده است

قربانی پیشین این تک تیرانداز مخفی "عبدالله حمد انصاری"، فرمانده داعش در "اوباری"، شهرستانی واقع در جنوب لیبی بود که در تاریخ 23 ژانویه (3 بهمن ماه) به هلاکت رسید.

سرت که محل تولد دیکتاتور سابق لیبی، معمر قذافی است، از تابستان گذشته تاکنون به پایتخت جدید گروه تروریستی داعش تبدیل شده است. پیش بینی می شود که هم اکنون دست کم 2 هزار عنصر تروریستی در این شهر مستقر هستند.
 

تک تیرانداز مخفی ضد داعش کیست؟ + عکس

اما گویا این برتری عددی نسبت به ساکنان محلی باعث نشده است تا داعشی ها در امان باشند و هر لحظه ممکن است مورد هدف تیر تک تیرانداز ناشناخته قرار بگیرند.

یکی از شاهدان عینی می گوید: ترس بی سابقه ای میان مقامات داعشی شکل گرفته است. آن ها هراز گاهی تیرهوایی می زنند تا "او" را بترسانند.
 

تک تیرانداز مخفی ضد داعش کیست؟ + عکس

نظرات کاربران