تازه های سایت

11. بهمن 1394 - 16:33
اجرای مصوبه تعطیلی پنج شنبه ها در بایگانی فرمانداری دنا !
با وجود گذشت یک ماه و 16 روز از ابلاغ بخشنامه هیات دولت مبنی تعطیلی روزهای پنج شنبه برای بانوان شاغل در سراسر استان کهگیلویه و بویر احمد این بخشنامه در شهرستان دنا اجرایی نشده است.

ابلاغ بخشنامه تعطیلی روزهای پنج شنبه در استان کهگیلویه و بویر احمد برای خانم های شاغل در دستگاههای اجرایی مصوب هیئت وزیران بود و به گفته مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری کهگیلویه وبویراحمد این طرح برای مادران شاغلی که دارای فرزند دانش‏ آموز دوره ابتدایی هستند به شرط جبران ساعات کاری خود در سایر روزهای هفته طبق ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری طرح ریزی و ابلاغ شده است.

" فریبا رحمانپور " حدود یک ماه و 16 روز پیش در گفت وگو با با خبرنگار ایرنا گفته بود با پیگیری های انجام شده و همکاری استاندار کهگیلویه وبویراحمد و بر اساس بخشنامه هیات وزیران این مصوبه از هفته آینده در سطح استان اجرایی می شود.

وی در مصاحبه خود اظهارکرده بود: این بخشنامه با توجه به سیاست‏ها و اهداف دفاتر امور بانوان و خانواده در جهت تحکیم بنیان خانواده و بهینه ‏سازی مدیریت امور خانواده در استان اجرایی شد.
 

رحمانپور در آن زمان در این باره گفته بود نامه اجرایی این بخشنامه برای دستگاه‏ های اجرایی استان ارسال شده است و این مصوبه از هفته جاری یعنی حدود یک ماه و 10 روز پیش تا کنون قابلیت اجرایی به خود گرفته است!

 

طبق اخرین اخبار دریافتی سفیر دنا از اجرای بخشنامه هیئت وزیران در شهرستان دنا گویا بعد از گذشت بیش از یک ماه و 10 روز از لازم الااجرا شدن آن در سراسر استان، اجرای این بخشنامه در شهرستان دنا بر زمین مانده و دستگاههای دولتی که در راس آن مجموعه فرمانداری موظف به ابلاغ این بخشنامه به ادارات زیر مجموعه بوده علی رغم اجرای آن در سایر شهرستانهای استان کوتاهی کرده اند.

 

نادیا صداقت معاون فرماندار دنا در این باره به سفیر دنا گفت:با توجه به نزدیک شدن به دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان و شهرستان دنا اجرای این مصوبه را به بعد از انتخابات موکول کردیم.

 

صداقت افزود:این طرح کارمندان خانم دارای فرزند زیر شش سال و ابتدایی را شامل می شود.

 

به گزارش سفیردنا به نظر می رسد استدلال معاون فرماندا دنا در عدم اجرای این مصوبه دلیل معقولی ندارد چرا که انتخاباتی که قرار است در دنا برگزار شود در همه نقاط استان برگزار شود و دلیلی برای عدم اجرای این مصوبه به دلیل مطرح شده توسط معاون فرمانداری دنا وجود نداشته است.

 

مسئله ای که نگرانی بانوان کارمند ادارات را در پی داشته و احساس تبعیض در اجرای این مصوبه را برای این افراد به دنبال داشته است.

 

 جمعی از این افراد که نگرانی خود در این باره با سفیر دنا در میان گذاشتند اجرای هر چه سریع تر این مصوبه را از مسئولان دنا خواستار شدند.

نظرات کاربران