تازه های سایت

11. بهمن 1394 - 16:36
لزوم تجدید نظر در هیئت اجرایی انتخابات در صورت وجود ایراد
امام جمعه سی سخت گفت اگر در ترکیب هیئت اجرایی ایرادی وجود دارد باید برطرف شود.

حجت السلام ناصر مصباح نژاد امام جمعه سی سخت صبح امروز در دیدار سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستان با وی با اشاره به سابقه مدیریتی بهشتی روی سرپرست جدید فرمانداری دنا در حوزه های مدیریتی در سنین جوانی گفت:آنچه که همه ما باید بدانیم و توجه داشته باشیم این است که بدانیم میراث دار انقلابی هستیم که ثمره خون 300هزار شهید و بیش از 100 سال مبارزه بزرگان مکتب تشیع است که در 22 بهمن 57 در قالب جمهوری اسلامی ایران تجلی پیدا کرد.

 

امام جمعه سی سخت با بیان اینکه این انقلاب در حال سرایت به سایر ملت های آزادی خواه جهان است گفت:از آنجا که این نظام با خون انسانهای پاکی آبیاری شده است همه مسئولان باید با خوب عمل کردن در حفاظت و صیانت از آن تلاش کنند .

 

مصباح نژاد یکی از اصول اساسی در مدیریت را تعامل با مردم ،مجموعه ها، دستگاهها و زیر مجموعه ها عنوان کرد و بیان داشت:مدیری که میخواهد موفق باشد باید به این اصول توجه کند.

 

وی به بار سنگین مسئولیت مسئولان بویژه شخص فرماندار در شرایط کنونی اشاره کرد وگفت: این حجم بالای از کار از عهده یک نفر و دو نفر خارج است و باید همه مجموعه ها هماهنگ با هم در مسیر خدمت رسانی به مردم حرکت کنند.

 

امام جمعه سی سخت تاکید کرد:نهاد نماز جمعه و روحانیت ملجا تشیع است و در زمان غیبت  مجرای دریافت معارف است.

 

وی توجه به اصل تعامل به جای تقابل را اصلی مهم در مسایل پیش روی سرپرست فرمانداری دنا عنوان کرد و با اشاره به دو انتخابات مهم در پیش رو خاطر نشان کرد:اصل بی طرفی برای مجریان بسیار مهم و اساسی است تا بتوانند با رعایت عدالت امکانات دولتی که متعلق به آحاد مردم است را به نحو شایسته ای مورد استفاده قرار دهند.

 

مصباح نژاد افزود:اگر در ترکیب هیئت اجرایی انتخابات ایرادی وجود دارد باید تجدید نظر صورت گیرد.

 

وی برنامه ریزی فرهنگی و حمایت از فعالان فرهنگی را از ضروریات شرایط کنونی فرهنگ عمومی دانست و توجه ویژه به بخش کشاورزی و رسیدگی به مطالبات کشاورزان را خواستار شد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی سی سخت:توجه به اهالی فرهنگ و هنر و خانواده معظم شاهد و ایثار گر در شهرستان دنا را الزامی خواند و ابراز داشت:به خوبی به اهالی هنر توجه نشده است و استعداد های هنری در شهرستان دنا در حال خاک خوردن اند.

 

مصباح نژاد به سهم ناچیز شهرستان دنا از آنتن صدا و سیما نیز گریزی زد و از سرپرست فرمانداری دنا خواست تا با ایجاد تحرک بیشتر در حل مشکلات شهرداری های شهرستان حرکت کند.

 

وی تاکید کرد: باید در مباحث مختلف با همدلی و وحدت مسایلی را که ممکن است به این اصل ضربه بزند را کنار گذاشت و با همه توان برای کارآمدی نظام حرکت کرد.

 

امام جمعه سی سخت ابراز داشت:سیاست نهاد نماز جمعه حمایت و پشتیبانی واقعبینانه و نقد منصفانه است و امیدواریم آنچه که مورد رضای خداوند متعال و مردم است در انتخابات و دهه فجر انقلاب اسلامی رقم بخورد.

نظرات کاربران