تازه های سایت

15. بهمن 1394 - 8:00
فرماندار باشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفت
فرماندار شهرستان باشت با صدور پيامي دهه مبارک فجر را تبریک گفت و از همه اقشار مردم ولايتمدار و شهید پرور این شهرستان جهت شركت و حضور باشكوه در راهپيمايي 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش باشت نیوز، سید مسعود حسینی در متن این پیام آورده است:

انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره)

دهـه فجــر کلید گشاینده درهای پیروزی،عزت و سربلندی به روی این ملت بزرگ بود کـه«استقلال» ، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به برکت رهبری امام راحل(ره) به ارمغان آورد.

 

دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ و رسای اسلام بود آنچنانچه مقام معظم رهبری فرمودند که:« دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمی رود»

 

۲۲ بهمن نه تنها روز پایانی یک رژیم سیاسی و آغازی بر حیات اسلامی ست که سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران و نقطه‌ای عطف در روند مبارزات ملت ایران است.

 

بی‌شک در کتاب سراسر حادثه تاریخ، واقعه وزین و همیشه ماندگارانقلاب اسلامی بر دیگر وقایع خود می‌نمایاند و به بشر و بشریت می‌گوید اگر اراده انسان آگاه و ظلم ستیز به مدد قدرت الهی و پرچمداری و زعامت پیری فرزانه و عارف چون خمینی کبیر با هم در آمیزد آنگاه انقلابی بیاد ماندنی پدیدمی‌آید که وظیفه ی بس سنگین رهایی انسان‌های دربند و ستمدیده را عهده‌دارمی‌گردد.

 

یک ملت و یک امام با دست خالی اما قلبی سرشار از ایمان در مقابل طاغوت زمانه که از جانب استکبار جهانی حمایت می شد،پیروز شدند.امام رمز پیروزی را اسلامی بودن و وحدت و اتحاد ملت توصیف کردند و قوام و دوام آن را نعمت ولایت فقیه دانستند و امروزه بیش از پیش پاسداشت این امور مهم ضروری است.

 

اینجانب در سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه و تمامی شهیدان به‌حق پیوسته انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشته و این پیروزی شکوهمند را به تمامی  ملت بزرگ ایران  تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و بزرگ خواستارم.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

ته دلت هم همینه یا تظاهر
مو نونم تاجگردون به چه امیدی تنه نهایه فرماندار ادم نبی ده

نظرات کاربران