تازه های سایت

15. بهمن 1394 - 8:16
نقش ولایت فقیه در حفظ انقلاب بسیار حائز اهمیت است
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت با بیان اینکه، نقش ولایت فقیه در حفظ انقلاب بسیار حائز اهمیت است، افزود: همه ما وظیفه داریم در دهه فجر امسال، دستاوردهای نظام و ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) را برای مردم بویژه نسل جوان تبیین و بازخوانی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سرگرد پاسدار فرهاد کریمی نسب با اشاره به اینکه، هرچه از عمر انقلاب ایران اسلامی می‌گذرد برکت و آثار آن بیشتر خود را نشان می‌دهد، گفت: برای انقلاب اسلامی خون‌ها زیادی ریخته شده و انقلاب ما بر پایه حکومت دینی و اعتقادات ارزشی بنیان گذاری شده است و این انقلاب برعکس سایر انقلاب های جهان ریشه در اصول و اعتقادات اسلامی دارد.

 

وی ادامه داد: دشمنان ما توطئه های زیادی را در مقابله با انقلاب طرح ریزی و اجرا کردند اما به فضل پروردگار و درایت و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب همه نقشه های آنها با شکست مواجه شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت با بیان اینکه، نقش ولایت فقیه در حفظ انقلاب بسیار حائز اهمیت است، افزود: بعد از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب با تدبیر سکان انقلاب را در دست گرفتند همه ما وظیفه داریم در دهه فجر امسال دستاوردهای نظام و ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) را برای مردم بویژه نسل جوان تبیین و بازخوانی کنیم.

 

کریمی نسب در ادامه مهم ترین برنامه های محوری که توسط این ناحیه برگزار خواهد شد را، برگزاری رژه خودرویی و موتوری همزمان با ورود امام (ره)، برگزاری یادواره شهداء، سرکشی از خانواده های معظم شهداء، برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری و ورزش در سطح پایگاه های بسیج، نشست افزایش جمعیت، همایش پیاده روی عمومی، نشست بصیرتی پایوران با خانواده ها، اعزام تیم پزشکی به مناطق کم برخوردار، و غباروبی گلزار مطهر شهداء دانست.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

دهه فجر مبارک.

نظرات کاربران