تازه های سایت

17. بهمن 1394 - 19:53
در دهه فجر امسال
۳۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در باشت کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد
فرماندار باشت گفت: در ایام مبارک دهه فجر امسال بیش از ۳۲ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 176 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سید مسعود حسینی صبح امروز در گفتگو با این پایگاه خبری، ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: در ایام مبارک دهه فجر بیش از ۳۲ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر هفده میلیارد و شصت میلیون  تومان  افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

 

وی ادامه داد: به نمایندگی از پروژه های فوق ۸ پروژه افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

 

فرماندار باشت این پروژها را شامل ۷ پروژه افتتاحی در حوزه راه شهرسازی با اعتبار قریب به دو میلیارد و چهار صد میلیون تومان  از جمله روکش آسفالت روستاهای کوهمره خامی شامل نارگ موسی، تنگ همگون، شاه زینعلی،  گروس و سرابیز؛ روکش آسفالت محور پشت کوه و غیره دانست.

 

حسینی بیان داشت: در حوزه جهاد کشاورزی ۸ پروژه با اعتبار بالغ بر نه میلیارد و نهصد و بیست دو میلیون تومان شامل پروار بندی ۱۹۰راسی، مرغ داری ۲۰هزار راسی، خانه ترویج خان احمد اففتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

 

فرماندار باشت گفت: در حوزه ورزش و جوانان دو پروژه چمن مصنوعی  منصور آباد و حاج قلندر  با اعتبار ۴۵۰میلیون تومان؛ در حوزه شهرداری پروژهایی با اعتبار ۵۵۷ میلیون تومان شامل کلنگ زنی پایانه مسافربری؛ افتتاح پارک باوی و…در حوزه بنیاد مسکن پروژه هایی با اعتبار قریب به یک میلیارد وهشتصد میلیارد تومان شامل بیس و اسفالت  روستا های شاه زینعلی ، کته، سرابیز، بوستان و …می باشد.

 

حسینی افزود علاوه برموارد فوق پروژهای دیگر در حوز های محیط زیست، صنعت و معدن وتجارت، میراث فرهنگی و گرشگری نیز افتتاح و کلنگ زنی  خواهد شد که با افتتاح پروژهای فوق بسیاری از مشکلات مردم از جمله روستاها، کشاورزی، و بخش شهری مرتفع خواهد شد.

 

مقام ارشد اجرایی شهرستان افزود: پروژه های مهم دیگیری نیز در دست اجراست که به زودی برخی از آنها افتتاح خواهد شد از جمله در حوزه گاز، گاز رسانی به آبدهگاه در حوزه برق، برق رسانی به پیچاب در دست اجراست که به زودی و پس از اتمام جهت خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان افتتاح خواهد شد.

 

حسینی در پایان از زحمات و پیگیری های استاندار  و نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به جهت پیگیری های پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان باشت تقدیر و تشکر نمود.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

چه وابی بلاخره شهردار باشت یه عملکرد داشت

نظرات کاربران