تازه های سایت

24. فروردين 1395 - 11:30
نزاع دست جمعی در باشت سه زخمی بر جای گذاشت(+عکس)
نزاع دست جمعی بخاطر زمین‌های کشاورزی در شهرستان باشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد سه زخمی برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، علی کرم شجاعی بخشدار بوستان گفت: نزاع دسته جمعی بخاطر زمین های کشاورزی در شهرستان باشت از توابع بخش بوستان این شهرستان سه زخمی بر جای گذاشت.

 

وی ادامه داد: روز گذشته دو کشاورز در زمین های کشاورزی اطراف روستای خود با هم درگیر شدند که ادامه این نزاع موجب زخمی شدن سه نفر شد.

شجاعی اظهار کرد: در این حادثه دو کشاورز بر اثر برخورد ساچمه به پای و کتفش و یک نفر با برخورد سنگ به سرش زخمی و به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شدند.

بخشدار بخش بوستان باشت ادامه داد: بررسی دقیق این حادثه توسط نیروی انتظامی در حال بررسی است.

گفتنی است، این حادثه بین دو طایفه سادات بیدک و سادات زاداحمدی رخ داد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

به طور حتم تایید نظیر این حقیر از سوی سایت باشت نیوز نشانه راستینی از بیان آزادی میباشد. شاید دلیل عمده چنین دعواهایی فقر فرهنگی و نبودن عزم جدی در برخورد با متخلفین است. متاسفانه شاهد هستیم با کوچکترین کشمکشی افراد محلی از تفنگ استفاده می کنند. اگر قوه قضاییه اشد مجازات را برای این سری افراد درنظر بگیرن به طور حتم در آینده چینین اقداماتی به ندرت انجام خواهد شد. اینکه یکی دو روز فرد ضارب را بازداشت و بعد به قید وثیقه آزاد کنن دردی را دوا نمی کند!!!
تروریسم گسترده در باشت افزایش یافته - چرا تا جایی برسند که مردم از کلاش استفاده می کنند . ...
اینجا هرکی به هرکی هست ...... ازهمه بدتر هست
تمام این بدبختی ها و این بی بندباری هاعامل اصلیش ریش سفیدان وافرادی ک ادعای بزرگی میکنن نمیزارن بصورت قانونی حق ب حق دار برسد وسریع ب زور رضایت طرف رو میگیرند مشکل اصلی این شهرستان بی اهمیتی مسولین هست
هرموقع منطقی نباشد صاحبی نباشد چاره ای جز این نیست

نظرات کاربران