تازه های سایت

2. ارديبهشت 1395 - 19:20
معاون فرماندار باشت در جلسه شورای اداری این شهرستان:
برنامه ريزي پلي است که حال را به آينده پیوند می دهد
معاون فرماندار باشت گفت: برنامه ريزي همانند پلي است که حال را به آينده پیوند می دهد و در صورتي يك شخص مي تواند به اهداف از پيش تعيين شده اي دست يابد كه براي رسيدن به آن براي خود برنامه ريزي داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، فرهاد محمدی در اولین جلسه شورای اداری سال 95 شهرستان باشت ضمن تبریک ١٣ رجب، ولادت امام علی علیه السلام و روز پدر گفت: امام علی(ع) مظهر مردانگی و پدر نمونه ای است که همه ما باید تلاش کنیم سیره اخلاقی و عملی ایشان را چراغ راه خود سازیم.

 

وی گفت: امام اول شیعیان به امام حسن(ع) و امام حسین(ع)، و همه فرزندانش و تمامی کسانی که وصیّت نامه حضرت به آنان می رسد این گونه وصیّت کرد: اوصیکما...بتقوی اللّه و نظم امرکم، شما دو نفر را به تقوای الهی و نظم و برنامه ریزی در کارها سفارش می کنم.

 

محمدی در ادامه با اشاره به جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: جلسه امروز در خصوص گزارش عملکرد سال 94 و ارائه برنامه کاری در سال 95 برای مدیران دستگاه های دولتی در این شهرستان است.

 

معاون فرماندار باشت بیان داشت: برای اینکه یک سازمان بتواند به اهدافش برسد، مدیر سازمان باید برنامه ای مدون و منظم تدوین کند و برای پیش بردن برنامه ی کاریش نهایت تلاش را نماید.

 

محمدی با بیان اینکه، اگر برنامه نداشته باشیم خودمان سرگردانیم و مجموعه زیر دستمان به طبع هم رها می شود، گفت: مدیران عزیز باید سعی کنند محدودیت های سال قبل را شناسایی و رفع نمایند تا به اهداف مورد نظر خود دست یابند.

 

وی ادامه داد: در صورتي كه يك سازمان براي دستيابي به اهداف و رسالتش، برنامه اي نداشته باشد محكوم به فنا و شكست است.

 

معاون فرماندار باشت خطاب به مدیران اجرایی شهرستان باشت گفت: مدیران باید برنامه ای اصولی و مناسب با امكانات و شرايط سازمانشان داشته باشند تا موجب شکست و ناکامی سازمانشان نشود.

 

محمدی بیان داشت: برنامه ريزي همانند پلي است که حال را به آينده پیوند می دهد و در صورتي يك شخص مي تواند به اهداف از پيش تعيين شده اي دست يابد كه براي رسيدن به آن براي خود برنامه ريزي داشته باشد.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران