تازه های سایت

7. ارديبهشت 1395 - 9:53
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشت
کشت گیاهان دارویی ظرفیتی برای تولید، اشتغال و تحقق بخشیدن به شعار سال است
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان باشت گفت: کشت گیاهان دارویی می تواند به عنوان ظرفیتی خوب برای تولید، اشتغال و تحقق بخشیدن به شعار امسال یعنی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باشد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، مظفر علیزاده در حاشیه بازدید یکی از گلخانه های کشت گیاهان دارویی در این شهرستان ضمن تبریک  هفته کار و کارگر به همه زحمت کشان این عرصه گفت: کشت گیاهان داوریی ظرفیتی برای ایجاد فرصت های شغلی پایدار، افزایش تولیدات ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی در این شهرستان است.

 

وي افزود:  اگر به دنبال پيشرفت و عملیاتی نمودن شعار اقتصاد مقاومتی هستیم باید به کارآفرینان، كارگران و نيروي كار به عنوان يك عامل مهم و تأثیرگذار توجه ویژه ای نمود.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان باشت گفت: کارگران عزیز باید در تولید محصولات مرغوب و باکیفیت تمام توان و تلاش خود را به کار برند تا با نقش آنان در ايجاد تحرك و سازندگي كشور گام های اساسی برداشته شود

دیدگاه‌ها

با سلام.. حرکت بسیار خوبیه جای تحسین داره که مسئولین زیربط بیان و توجه کنند ولی بنده چهار هکتار گیاه دارویی به لیمو نزدیک به نیم هکتار آویشن و استویا دارم نزدیک به 40 کارگر به طور مستقیم و غیر مستقیم در سطح شهر و روستا فعالیت دارن منتها نه جهاد کشاورزی نه دیگران حتی بررسی اجمالی هم ندارن که چه اشتغال زایی دراین شهر شده وجای تاسف .

نظرات کاربران