تازه های سایت

12. ارديبهشت 1395 - 19:02
در پیامی:
شهردار باشت روز کارگر و هفته معلم را تبریک گفت
شهردار باشت با ارسال پیامی روز کارگر و هفته معلم را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، متن پیام بهنام برازنده شهردار باشت بدین شرح است:
 

بسمه تعالی
 
زنگ مدرسه اذان شتافتن به آستان مقدس پروردگاران معرفت است که در عرصه علم و دانایی فروغی پایان بخش بر کابوس های شبانه ی سوالات بی جواب اند و  طلیعه ای بر پیکره دانش که سر از خاک برمى آورد و همچون شمعی فروزان وجودش می سوزد تا بر تارک و جهالت تا اوج ثریا به عروج رسد.

 

قلم در دایره توصیف صانعان بصیرت محصور وار سر به تعظیم فرو می آورد. عاقبت، روزى تخته سیاه ها زبان مى گشایند و خستگى قرن هاى معلم را شهادت مى دهند که لقمه هاى دانش را با کوله باری از مِهر بر دستان خویش، در سفره ذهن دانش آموزان گذارده و کلاس خاطره ها در سپیدی برگ های دفتر دل، هنوز زنده و جاویدان است.

 
اینجانب فرا رسیدن 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت ا... مرتضی مطهری (ره) و روز معلم یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 
بی شک معلمان وارثان انبیای بزرگ بشریت اند و واسطه ای برای هدایت، پرورش و تعلیم انسان به سوی آموزه های خداوندی و چه زیبا بزرگ معمار انقلاب اسلامی(ره) فرمودند: « معلمی شغل انبیاست».

 
ضمن گراميداشت این ایام و تبريك روز معلم به همه معلمان سختكوش، كه صادقانه در سنگرهای تعلیم و تربیت در سراسر استان عزيز مان مشق عاشقي مي كنند؛ اميدوارم كه به مدد لطف خداوند متعال و همت همه معلمان صبور در سالي كه از سوي مقام معظم رهبری "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" ناميده شده است، شاهد تلاش هر چه بيشتر معلمان، دانشجويان عزيز، نونهالان و دانش آموزان در جهت تحقق این امر  باشيم.

 

شهردار باشت در پیام دیگری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام کارگر، این روز را به تمام کارگران خدوم و زحمت کش شهرستان باشت خصوصاً کارگران شهرداری این شهر تبریک گفت.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

سلام تشکر و سپاس از شهردار محترم

نظرات کاربران