تازه های سایت

16. ارديبهشت 1395 - 15:54
دیدار رده بندی و فینال والیبال جوانان استان در باشت برگزار می شود
رئیس هئیت والیبال استان از برگزاری فینال و رده بندی مسابقات والیبال جوانان استان در شهر باشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال جوانان استان هفته ی گذشته در شهر دهدشت برگزار شد که با صعود تیم های یاسوج ،دهدشت ،گچساران و باشت به پایان رسید.

 

اردشیر راد رئیس هئیت والیبال استان با اعلام این خبر گفت: در مرحله نیمه نهایی این مسابقات تیم های شهیدراد یاسوج و هئیت والیبال باشت با غلبه بر تیم های هئیت والیبال دهدشت و گچساران راهی دیدار پایانی مسابقات شدند و دو تیم هئیت والیبال دهدشت و گچساران برگزار کننده دیدار رده بندی خواهند بود.

 

رئیس هیئت والیبال استان در خصوص زمان و مکان برگزاری این دو دیدار بیان داشت :با هماهنگی صورت گرفته با اداره ورزش و جوانان شهر باشت ،انشاالله روز شنبه 18 اردیبهشت ماه ساعت 15 دیدار رده بندی و در ساعت 17 دیدار فینال این دوره از مسابقات در سالن تختی شهر باشت برگزار تا تکلیف تیم قهرمان این رقابتها مشخص شود.

 

وی بحث استعداد یابی و آموزش را از مهمترین برنامه های این هئیت ذکر نمود و از برگزاری کلاسهای استعداد یابی و برگزاری کلاسهای مربیگری و داوری در دو بخش بانوان و آقایان خبر داد و از علاقمندان به ورزش والیبال خواست جهت ثبت نام به دفاتر این هئیت در شهرستانها مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران