تازه های سایت

8. خرداد 1395 - 12:16
فیلم کامل درگیری لفظی معاون نهاد ریاست جمهوری با گوهرگانی+ لینک دانلود
همایش کارآفرینی و توسعه پایدار و شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از کارآفرینان این استان در دانشگاه یاسوج برگزارشد که موجب درگیری لفظی مسئولان و خبرنگاران با معاون رئیس جمهور شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، همایش کارآفرینی و توسعه پایدار و شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر دیروز در حالی با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از کارآفرینان این استان در دانشگاه یاسوج برگزارشد که موجب درگیری لفظی برخی از مسئولان و خبرنگاران با معاون نهاد ریاست جمهوری شد.

 

درگیری لفظی بین معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد به بیرون از سالن همایش کشیده شد.

 

افشارنیا مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد در حمایت از جعفر گوهرگانی گفت:با بیان این وعده ها درآینده کشاورزان از رسانه ملی مطالباتی دارند که معاون رییس جمهور وعده داده ومحقق نشده است وشما امروز وعده ای می دهید که اعتبار آن در اختیار استاندار نیست و نمی توان آن را عملی کرد.

 

 رضوی درپاسخ گفت:اگر اعتباری در این حوزه نباشد و تنها کسی که باید بگوید اعتبار نداریم استاندار است که همچین چیزی را بیان نکرده است واگر هم اعتباری نباشد من در میان صحبت هایم گفتم که برای پرداخت تسهیلات برای کارآفرینی نیازی به ارسال به تهران نیست وما به استاندار حق امضا می دهیم که در خود استانها پیگیری شود.

 

 در پایان با وساطت مسئولان استانی این درگیری  پایان یافت.

در ادامه می توانید فیلم حواشی این مراسم را  مشاهده و دانلود کنید.

 

 

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران