تازه های سایت

9. خرداد 1395 - 8:49
در پیامی
تاج گردون از مردم برای حمایت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران دعوت کرد
تاجگردون طی بیانیه ای و در آستانه بازی حساس تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل پارس جنوبی در پلی اف لیگ دسته دوم از هم استانی ها برای حمایت و تشویق این تیم در ورزشگاه گچساران دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، تاجگردون در پیام خود آورده است:

 

بسمه‌تعالی

مردم غیرتمند و ورزش دوست استان؛

 

تنها یک مسابقه از رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال کشور باقی‌مانده که یک‌سوی آن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است. بی‌شک مردم قدرشناس شهرستان‌های گچساران و باشت و همچنین سایر نقاط استان به‌خوبی می‌دانند که این تیم به‌عنوان یکی از سرمایه‌های ورزشی این خطه در جهت رشد و پیشرفت جوانان ورزش دوست و معرفی استعدادهای نهفته به فوتبال کشور نقش و وظیقه مهمی داشته و بطبع در صورت حضور در لیگ‌های بالاتر، سود آن عاید جوانان بسیاری خواهد شد و راه پیشرفت برای آنان هموارتر خواهد گردید و ده‌ها اثر مثبت دیگر نیز برای دیارمان در بر خواهد داشت.

 

و البته در این میان آنچه بعضی هیچ‌گاه نتوانسته‌اند درکش کنند، عشق و تعصبی است که در دل‌های شما جوانان موج می‌زند و گاهاً نادیده گرفته‌شده است اما در آستانه این مسابقه حساس امیدوارم که باری دیگر همچون گذشته، اتحاد و برادری خود را نشان داده و به‌نوبه خود و به‌عنوان خادم کوچک شما تقاضا دارم ضمن حضور حداکثری در ورزشگاه، مانند همیشه با احترام به حریف و عوامل برگزاری مسابقه تا آخرین لحظه به حمایت تیم محبوب خود پرداخته چراکه حضور یکایک مردم، انرژی بسیار مضاعفی است که در دل‌های بازیکنان تزریق خواهد شد و اراده آن‌ها را برای تحقق شاد کردن قلب هزاران جوان استان مستحکم می‌کند.

 

با آرزوی شادکامی برای همه جوانان دیارم

وکیل مردم

غلامرضا تاج گردون

 

گفتنی است، تیم نفت و گاز گچساران در دیدار رفت و در حضور بیش از 4 هزار تماشاگر جمی با نتیجه 2 بر صفر نتیجه را به حرف خود باخته بود.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران