تازه های سایت

9. خرداد 1395 - 9:28
قابل توجه علاقمندان به مسابقات قرآنی شهرستان باشت
یازدهمین دوره مسابقات استانی قرآنی «مدهامتان» برگزار می‌شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت از برگزاری یازدهمین دوره مسابقات استانی قرآنی «مدهامتان» در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سعید محمودی در گفتگو با این پایگاه خبری ضمن اعلام این خبر و با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان یکی از دستاوردهای مهم ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور است، تصریح کرد: برگزاری این مسابقات، تاثیر بسیار به سزایی در راستای ترغیب و تشویق جوانان علاقه مند به فعالیت های قرآنی در سطح کانون های فرهنگی و هنری دارد.

 

وی گفت: این مسابقات در رشته های قرائت، ترتیل، اذان، حفظ 5 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل و مفاهیم قران و نهج البلاغه برای سنین بین 18 تا 30 سال برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت ادامه داد: مسابقات رشته تفسیر نیز بدون محدوده سنی و مسابقه قرآنی صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز نیز برای سنین 8 تا 15 سال برگزار خواهد شد.

 

محمودی در پایان از کلیه علاقمندان به مسابقات قرآنی خواست تا جهت نام نویسی برای شرکت در این مسابقات حداکثر تا تاریخ 20 خرداد به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت مراجعه و یا با شماره تلفن 07432622622 تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران